2k Helffejä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Asdfghj

2k Helffejä

Viesti Kirjoittaja Asdfghj »

Prince 609
Star Dragon, lance, shield, Armour of Caledor, Vambraces of Defence

Mage 140
2x Dispel Scroll

10 Archers 110

15 Spearmen 180
FC, War banner

5 Dragon Princes 235
Musician, Standard Bearer, Lion Standard

15 White Lions of Chrace 268
Musician, Standard Bearer, Banner of Arcane Protection

7 Sword Masters of Hoeth 111
Musician

6 Shadow Warriors 96

2 Repeater Bolt Throwers 200

Great Eagle 50

Total: 1999

Risut ja ruusut.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Half-breed

Re: 2k Helffejä

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Hmm mitä tähän sanoisi? Nopeutta on, rullakuski on, lohari on, mättötehoa on...eipä tuossa näyttäisi minusta olevan mitään mitä pitäisi muuttaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Itse kyseenalaistaisin tuon 15:n yksikön spearmaneja war bannerilla. Jos otat war bannerin niin mikset ottaisi saman tien vaan yhtä riviä lisää lipun tilalle? Itse peluutan 20:n yksikköä WB:llä. Tosin en keksi mistä siihen saisi tarvittavat pisteet.
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Minä ottaisin spearit pois ja niiden tilalle archereita, white lionit kahteen 7x kokoiseen porukkaan championeilla. Swordmastereihin champpa kans, ehkä tälle se loec? Yks optio olis vaihtaa white lionit ja swordmasterit dragon prince jengiin, mut kyllä tuollakin pärjää.

Star Dragoni on yksinään jo sellanen nappi joka saa aikaan harmaita hiuksia (kuten yleensäkin kaikki lentävät monsterit). Jos sitä ei saa tosi nopeesti pois pelistä niin vastapelaajan peli alkaa pissiä inhasti - esim. O&G:ta vastaan loharilista voittaa (usein, ei aina) viimestään vuorolla 2, jos se lohari on vielä hengissä. Vuorolla 2 sen takia, ettei sitä yleensä saa hengiltä tuon vuoron jälkeen, vaan se menee sinne mistä siitä on eniten hyötyä, lähiksestä toiseen, unitit sanoo 'poks poks' tai juoksee terrorista pihalle. Tietysti huonolla tuurilla ja/tai huonolla pelaamisella se(kin) menee lihoiksi.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Jara- kirjoitti:Itse kyseenalaistaisin tuon 15:n yksikön spearmaneja war bannerilla. Jos otat war bannerin niin mikset ottaisi saman tien vaan yhtä riviä lisää lipun tilalle? Itse peluutan 20:n yksikköä WB:llä. Tosin en keksi mistä siihen saisi tarvittavat pisteet.
olen kyllä samaa mieltä, keppitontut ei tapoilla juhli, sekä nyt niiltä puuttuu tarpeellista resoa, eli ne ovat melko helppoa lihaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”