Minkä kokoista armeijaa kannattaa alkaa miettiä?
Minkä kokoista armeijaa kannattaa alkaa miettiä?
Itseltäni löytyy skull pass, 10 borccii borc bb, ogreja, dow cannon, ja tilasin eilen 2 goblin kärryä, sen warbos boksin ja wolf ridereitä ja 2 ngoblin shamaania ja wywerni lordi elikkäs minkä kokoista listaa maksimissaan kannattaa tehdä noista huom järjellä että pärjääkin (noistahan saa jos yrittää niin 2k mutta taas että onko liian vähän joukkoja ja liikaa commandeja eri juttu ja olen vasta alkanut pelaa o&g).
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: Minkä kokoista armeijaa kannattaa alkaa miettiä?
Jos noita kaikkia haluat käyttää niin pakko se 2 k lista olis oltava kun sinulla se lordi wywernillä on.. Ja ei voi sanoa minkä kokosta listaa haluu.. Pelaa Örkeillä pari 1k peliä ja mieti oliko kiva armeija kerätä ja haluatko jatkaa niillä. Mutta joka tapauksessa osta Norm örkkejä pari boksia. Niittä kannaattaa olla aina.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Ok, mutta tarkoitin, että saako tuosta 2k listaa jolla pärjää edes joten kuten?
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Riippuu paljo sul on noit wolf ridereit. Korjatkaa jos oon vääräs mut eiks tos oo vaa yks core, joka ei riitä 2k armeijaan.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Half-breed
Ei oikein saa. Joudut buustimaan yksikköjäsi liikaa turhuuksilla, jolloin niistä tulee liian kalliita hyötyynsä nähden. Noilla figuilla pitäytyisin itse pelaamaan 1k-1,5k pelejä kunnes saat hankittua sitä massaa lisää listaan.era_mur kirjoitti:Ok, mutta tarkoitin, että saako tuosta 2k listaa jolla pärjää edes joten kuten?
Siis perusörttejä ostelemaan.
Kaverilla on myös Skull Pass, joten coreja riittää.halko kirjoitti:Riippuu paljo sul on noit wolf ridereit. Korjatkaa jos oon vääräs mut eiks tos oo vaa yks core, joka ei riitä 2k armeijaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Joo sori se unohtu
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify