FB pelipöytä projekti

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
dwarffer

FB pelipöytä projekti

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Tervehdys kansalaiset!,

40k:n alla alkoi faban maasto kiinnostaa,Kuten moni on huomannut niin olen tuota 40k pelipöytää väsännyt ja nyt olisi FB:n vuoro. Ensin valmistui pieni nyppylä joka tulisi tukea uljaiden kääpiöiteni tulitukea. Tässä tulos:

Kuva

PAINAKAA "NÄYTÄ KUVA" NÄPYKKÄÄ!
:D
Co. Yarrick

Re: FB pelipöytä projekti

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Hyvältä näyttää varsinkin tuo ruoho, hiekka tosin tekee kukkula päällysen kovin tasaiseksi reunoihin verrattuna, sekä taitaa kuvissa näkyä Finnfoamia alta... Maalaus ihan jees, mutta mielestäni saisi ihan pikkuisen vaaleampaa olla, ja MINÄ pidän erityisesti kun ruoho on maalattu, eikä tuommoista hassua pirteän vihreää, kuin joku golfkenttä. Koko ja muotoilu mielestäni onnistuneet.
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
|chaos|lord|

Viesti Kirjoittaja |chaos|lord| »

Juu, ihan kivalta näytti. Itseäni hairitsee jotenkin tuo musta kallio tai mikä nyt onkaan mutta sekin ihan ok.. voisi jotain ruskea-harmaa väriä pistää?
Onx ruoho maalattu :o ? Mites se sillee? Ite en ookkaa huomionut tuommoista mahdollisuutta, vois koittaa?
Eikös tuota ruohoa saa nykyään muinakin väreinä kuin plasmavihreänä? Itsekkään en siitä kauheasti pidä, sitäpaitsi kentätkin näyttävät aivan kaameilta plasmaruohomatolla päällystettynä.. Mutta siihenkin kai tottuu..
Itse pidän erityisesti kukkulan muodosta.. itse tein vain yksikerroksisen kun ei kaksikerroksinen oikei toiminut.. Itsellänikin plytä projekti juuri menossa. Onkos tuo tehty ihan polysterenistä vai mitä nyt onkaan?
Sitten vielä tiivistettynä nämä plussat ja miinukset:

+muoto
+pinnoitus, ei plasma ruohoa! :D
+yleisilme
+koko

-musta väri xD´
-jotenkin tuo etureuna "epäaidon" näköinen, tuommoinen sileä ja kuminen tai jokin vain häiritsee.. voisi olla rösöisempi..
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?
salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Axuru

Viesti Kirjoittaja Axuru »

Mm, ihan hienolta kukkulalta vaikuttaa. Itse ainakin kaipaisin enemmän tuota kivimäisyyttä, kun kalliota näkyy. Koeta lohkoa hiukan isompia palasia finnfoamista, että tulee sellainen kalliomaisempi vaikutelma. Se näyttää vähän että olet vain hieman viillellyt sitä ''kiviosaa'' siitä. Pistää silmään.
Money cant buy life.
- Bob Marley
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”