"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ig konvaamista

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Tyrantti

ig konvaamista

Viesti Kirjoittaja Tyrantti »

juu eli ... en tiedä kuuluuko tämä perusteisiin vai maalaus.konveraus , maiseemantekoon , joten kysyn että miten konffaisin ig cadian ryhmälle kommando myssyn sen kypärän alle, kun muistelesin jonkun tehneen tosi siistin näiköisiä cadianeita laittamalla kommandopipon.
toinn kysymykseni liittyy plasmaguneihin ja meltaguneihin miten voisi tehdä ne ostamatta sitä blisteriä ,jos tekisin sen esim: ihan perus aseeesta lisäämällä plasma kennon ? voitte laittaa vaikka omia figujanne maalattuna tai maalaamattomana jos vain haluatte. kiitos näin etukäteen
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: ig konvaamista

Viesti Kirjoittaja Xenon »

No jos haluat niitä kommandopipoja tehdä niin tarvitset greenstuffia tai vastaavanlaista massaa. Siitä saa tehtyä ihan hyvin, mutta muistutan että jos ei ole aikaisempaa kokemusta niin se ei ole kovin helppoa.
Tyrantti kirjoitti: toinn kysymykseni liittyy plasmaguneihin ja meltaguneihin miten voisi tehdä ne ostamatta sitä blisteriä ,jos tekisin sen esim: ihan perus aseeesta lisäämällä plasma kennon ? voitte laittaa vaikka omia figujanne maalattuna tai maalaamattomana jos vain haluatte. kiitos näin etukäteen
Itse olen tehnyt plasmaguneja ylimääräisistä bolttereista ja plasmapistooleista, tulee oikein hienoja. Tuolta linkistä näkyy yksi jantteri jolle olen konvannut plasmagunin tuolla tavalla.
http://i9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... G_1898.jpg
no meltagunejen konvaamisesta minulla ei ole hirveästi kokemusta, ei niitä kyllä kannata ottaakkaan, korkeintaan deeppaavaan veteraani ryhmään..
jullevi
Valvoja

Re: ig konvaamista

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Plasma- ja meltagunia ei tarvitse tehdä itse, sellaisen voi pölliä mariineilta. Kysypä kavereiltasi, löytyisikö heillä yhtään ylimääräistä. Marineiden plasmagunit on samaa kokoluokkaa kuin IG lasgunit, joten sellaisen virittäminen canadalaisen käteen on muistaakseni aika kivuton operaatio.

Jotkut ovat enemmän tai vähemmän onnistuneesti rakentaneet plasmagunin tavallisesta lasgunista ja plasmapistoolista, joita jokaisella mariinipelaajalla on ripakopallinen ylimääräisiä. Netistä pitäisi löytyä useampikin tutoriaali kunhan jaksaa etsiä. Tämä on kuitenkin aavistuksen vaikeampi vaihtoehto, jos konvertoimisesta tai stuffin käytöstä on vain vähänlaisesti kokemusta.

Jos ylimääräisiä pyssyjä ei löydy kavereilta, niin netistä vain tilaamaan. Eräs suosittu sivusto on Warstore ja nykyään sen alla toimiva Battlewagon bits. Plasmaa ja meltaa irtoaa ainakin Tactical squadista, Black templareilta ja Chaos marineilta. Kauppa sijaitsee jenkkilässä, mutta jos pidät tilauksen kohtuullisena (~alle 40$?) niin sen pitäisi sujahtaa tullista ilman lisämaksuja.

Jos itse pelaisin IG:tä cadianeilla, niin tilaisin ainakin kertaalleen tämmöiset Forgeworldistä. Mutta tämä taitaa jo mennä yli budjetista, jos blisteriä ei tee mieli poimia sen takia että se on liian kallis?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”