http://cadb.kind-of-blue.net/army/build/3397
Mitä noi artifaktit hyödyttää?
300AP Tir-Na-Boreja
Re: 300AP Tir-Na-Boreja
Suosittelisin lukemaan sääntökirjan, jossa artifactien käyttö on selitetty. Myös hahmojen mukana tulevissa esineissä on säännöt niille.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Juu. Mutta onko tuo lista muuten suhtkoht ok?Silveri kirjoitti:Suosittelisin lukemaan sääntökirjan, jossa artifactien käyttö on selitetty. Myös hahmojen mukana tulevissa esineissä on säännöt niille.
Toimiva linkki: http://cadb.kind-of-blue.net/army/show/3397
Kael vie melkein puolet listan pisteistä, mikä tietää ongelmia. Yksi pieni goppo pystyy tappamaan kaverin ekalla iskulla, joten suosittelen todellakin vaihtamaan johonkin halvempaan hahmoon.
Muutoin lista on ihan hyvä. Ampujien puute voi haitata, mutta kai sitä ilmankin pärjää.
Kael vie melkein puolet listan pisteistä, mikä tietää ongelmia. Yksi pieni goppo pystyy tappamaan kaverin ekalla iskulla, joten suosittelen todellakin vaihtamaan johonkin halvempaan hahmoon.
Muutoin lista on ihan hyvä. Ampujien puute voi haitata, mutta kai sitä ilmankin pärjää.
en tunne kipua
Yleisestikin voisi sanoa, että Confrossa, kuten muissakaan skirmish-peleissä, ei niin suurta merkitystä ainakaan alkuvaiheessa ole listan kokoonpanolla. Ekat pelit menevät kuitenkin opettelussa ja vasta kun tietää miten eri hahmot yhdessä toimivat, voi jotain sanoa listan toimivuudesta. Taito (ja tuuri) ratkaisee kuitenkin confrossa ihan eri tavalla kuin vaikka 40k:ssa. Monta kertaa turnauksissa on nähty, että kovinkin vaaralliselta paperilla näyttänyt lista ei kuitenkaan sijoitu niin korkealle, vaan siitä saattaa tasapainoiset listat, jotka pelaaja hyvin hallitsee mennä helposti ohitse.
Alkuun kannattaa suosia yksinkertaisia paljon kuraa + muutama eliitti + kova charru -listoja ja myöhemmin miettiä muitten yksiköiden hyödyntämistä. Mitä enemmän pelaa sen parempi hahmotuskyky eri hahmojen toimivuudesta ja sopivuudesta omaan pelityyliin syntyy.
Jollekin hyvä lista voi toiselle olla surkea.
(voinko yhtään ympäripyöreämmäksi mennä?)
Alkuun kannattaa suosia yksinkertaisia paljon kuraa + muutama eliitti + kova charru -listoja ja myöhemmin miettiä muitten yksiköiden hyödyntämistä. Mitä enemmän pelaa sen parempi hahmotuskyky eri hahmojen toimivuudesta ja sopivuudesta omaan pelityyliin syntyy.
Jollekin hyvä lista voi toiselle olla surkea.
(voinko yhtään ympäripyöreämmäksi mennä?)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!