Finnfoam/uretaani mistä?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Th3_Dog

Finnfoam/uretaani mistä?

Viesti Kirjoittaja Th3_Dog »

Mistä niitä saa? Jossain bauhausissa kävin mutta hinta oli jtn. 100€.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Half-breed

Re: Finnfoam/uretaani mistä?

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

K-Raudasta saa Finnfoamia 2m x 60cm paloissa eri paksuuksilla. Maksaa noin 6-15€ hujakoilla riippuen paksuudesta, tai ainakin näin Porissa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
K0tka

Viesti Kirjoittaja K0tka »

itse kävin paikallisessa K-raudassa kyselemässä, antoivat paljon yli jäänyttä...eli siis sopivia paloja.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Jämsän Rautiasta saa ainakin ulkovarastosta mokomaa kamaa aika hyvään hintaan. Etsipä jostain isommasta Rautakauppa/Maataloustuotekaupasta. Sieltä pitäisi löytyä. Kannattaa myös kysyä pieniä ylijäämiä.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

K-raudoista jos hommaa tuota uretaania niin 1 neliömetri on 19e (siis minun paikkakunnan k-raudasta). Finnfoam taas on halvempaa (uskon ainakin).
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
karpat23

Viesti Kirjoittaja karpat23 »

eikös niitä K raudasta saa. itse kysyin koulun teknisen luokasta ja sain sieltä paljon hyviä jäte paloja.
O'snobba

karpat23 kirjoitti:eikös niitä K raudasta saa. itse kysyin koulun teknisen luokasta ja sain sieltä paljon hyviä jäte paloja.
Ei niitä jokaisessa k-raudassa ole.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
SilverSeed.eu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

O'Snobba kirjoitti:
karpat23 kirjoitti:eikös niitä K raudasta saa. itse kysyin koulun teknisen luokasta ja sain sieltä paljon hyviä jäte paloja.
On aika erikoinen K-Rauta, tai ylipäätään rakennustarvikeliike (S-rauta, Rautia, Agrimarket, Rauta Otra, Bauhaus...), jossa ei ole niin yleistä rakennusmateriaalia saatavilla. Itse en ole vielä koskaan törmännyt moiseen ihmeeseen, että perusrakennusmateriaaleja ei myytäisi. Tietenkin jokin aivan pieni liike, jolla on todella rajoitetut varastotilat, ja vieressä isompi liike jolla on pihaa vaikka muille jakaa, on voinut jättää moiset pois valikoimistaan, mutta kyllä niitä aika tiuhaan on tässä maassa niitä liikkeitä, joista perusrakennusmateriaaleja saa.
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

SilverSeed.eu kirjoitti:[On aika erikoinen K-Rauta, tai ylipäätään rakennustarvikeliike (S-rauta, Rautia, Agrimarket, Rauta Otra, Bauhaus...), jossa ei ole niin yleistä rakennusmateriaalia saatavilla. Itse en ole vielä koskaan törmännyt moiseen ihmeeseen, että perusrakennusmateriaaleja ei myytäisi. Tietenkin jokin aivan pieni liike, jolla on todella rajoitetut varastotilat, ja vieressä isompi liike jolla on pihaa vaikka muille jakaa, on voinut jättää moiset pois valikoimistaan, mutta kyllä niitä aika tiuhaan on tässä maassa niitä liikkeitä, joista perusrakennusmateriaaleja saa.
Kyllä noita tosiaan löytää lähes jokaiselta paikkakunnalta, on kuitenkin rakentamisen perustarvike. Itselläni kyllä on kerran käynyt niin että kun kysyin Finnfoamia, niin vastaus oli että ei ole. Olin hieman hämilläni, mutta kysyin kuitenkin että entäs Solimatea, niin vastaus oli siihen että löytyyhän sitä. Eli jos finnfoamiin tarjoillaan ei oota, niin kysykää solimatea. Rakkaalla lapsella jne...
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
O'snobba

SilverSeed.eu kirjoitti:
O'Snobba kirjoitti:
On aika erikoinen K-Rauta, tai ylipäätään rakennustarvikeliike (S-rauta, Rautia, Agrimarket, Rauta Otra, Bauhaus...), jossa ei ole niin yleistä rakennusmateriaalia saatavilla. Itse en ole vielä koskaan törmännyt moiseen ihmeeseen, että perusrakennusmateriaaleja ei myytäisi. Tietenkin jokin aivan pieni liike, jolla on todella rajoitetut varastotilat, ja vieressä isompi liike jolla on pihaa vaikka muille jakaa, on voinut jättää moiset pois valikoimistaan, mutta kyllä niitä aika tiuhaan on tässä maassa niitä liikkeitä, joista perusrakennusmateriaaleja saa.
No siis tuo mihin vastasin, niin puhuin finnfoamista. Uretaania on oman paikkakunnan k-raudassa, muttei finnfoamia.
SilverSeed.eu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

O'Snobba kirjoitti:
No siis tuo mihin vastasin, niin puhuin finnfoamista. Uretaania on oman paikkakunnan k-raudassa, muttei finnfoamia.
niin no jos mennään ihan merkkien päälle miettimään, niin eipä täälläkään ole edes isoissa kuin yhden merkkistä foam levyä. Se taas, jos kyseinen merkki ei kelpaa, niin sitten pitää vaihtaa liikettä. Sen takia minäkin kävelen hieman kalliimpaan Siwaan maito-ostoksille, kun se on kylän ainoa kauppa, jossa ei ole pakko ostaa Arlan maitoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”