"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Demolition charget hakusessa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
LaGas

Demolition charget hakusessa

Viesti Kirjoittaja LaGas »

Täytyisi tällainen ryhmä konvata jotenkin, mutta kun en todellakaan tiedä, miltä kyseiset pommit näyttävät. Eivät kai ne mitään tavallisia kranaatteja voi olla, eiväthän??
Olisikohan teidän mahdollista hiukan avittaa minua tämän homman alkuunsaamisessa? Tietenkin olis kiva, jos voisitte koko ryhmän kokoonpanosta kertoa minulle(siis niinku ulkomuodolta, tiiän statit)ja jos galtsusta tai jostain löytyy kuvia, olisin innokas näkemään.
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Finlandiaperkele

Re: Demolition charget hakusessa

Viesti Kirjoittaja Finlandiaperkele »

Catachan demot:
http://uk.games-workshop.com/imperialgu ... gallery/7/

elikkä tuon tapaisia.
barzano

Viesti Kirjoittaja barzano »

No yks millä pääsee jo pitkälle näissä chargejen teossa on niitten selitys, eli ne on isohkoja pommeja jota voi heittää siihen parin metrin päähän. Charget on vähän ku örkit: Melkeen kaikki käy. Minä esim. olen tehny kaks chargee joista toinen oli pienen pienoismalli tankin pyörä johon kiinnitin kahvan ja toinen oli taun reppu johon laitoin kiinni pienen lieriön.
Tankkien telaketjujen osia liimaat yhteen, ja lisäät kahvan niin voit saada pommin. pari pientä spruen pätkää liimaat toisiinsa ja kiinnität kahvan niin saat pommin yms. yms. parista kranusta ja muusta osasta saa kans ihan kelpo pommin.
Tästä sitten vaan väsäämään pommeja vastustajas jalkaväen kauhuks. ;)
- When in deadly danger, when beset by doubt.
Run in little circles, wave your arms and shout.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Demo charge on käytännössä kasapanos, mikä on kasapanos? No hirvee määrä kranaattei :P. Catachan voxit toimii tosi hyvin. Mut meltabomb ja ympärillä fragei ja jotain kivaa johdotusta ni hyvä tulee
Ice Warrior

Viesti Kirjoittaja Ice Warrior »

Itse käytän tankeissa tulevia bensa kanistereita ja siihen lisään joko kranaatteja tai mortart kranaatin ja isken green stuffilla jonkin laisen narun ympärille. näyttää lopuksi ihan kivalta ja vaivaa ei hirveästi tarvi nähdä.
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Itse yritän omissani jäljitellä suomalaisia kasapanoksia. Eli semmoinen kuutio, jossa yhdellä sivulla on kahva.
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Kehotan käyttämään googlen kuvahakua, jospa sieltä löytyisi inspiraatiota.

Periaatteessa ainakin mukavan näköinen tulisi, kun tekisit Green, tai Brown Stuffista 0.5 cm paksun ja 1 cm pitkän lieriön, johon alkaisit modelling knifellä viiltoja vetelemään. Johtoja voi tehdä vaikka mistä ohuesta langasta. Maalaat punaiseksi ja voilà, sinulla on demolition charge.

IG:n codexista löytyy myös loistavia kuvia erilaisista pommeista kuvassa Catachanien asettamista ansoista.
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Tietenkin voit vain vetää yhteen jumalattoman kasan kranaatteja kanisterin ympärille joita saat vehicle accesorynä. En muista pommin nimeä mutta taisi olla yhtenä mainittuna "Anarkistin keittokirjassa", kanisteri taisi sisältää lentopetrolia tai itse tehtyä napalmia 0.o
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”