Miten blendataan?
-
The most Dark Angel
Miten blendataan?
Tarvitsen apua sillä en tajua tuota blenduasta ,joten voisiko joku auttaa?
Re: Miten blendataan?
Tuossa ylhäällä on ilmoitus; Eri maalaustekniikoiden esittely ja värien valintaa. Kannattaa katsoa ennen kuin kysyy, blendaamisesta on ollut vaikka kuinka monta keskustelua. Hakua saa käyttää.
-
The most Dark Angel
Re: Miten blendataan?
http://www.ttfxmedia.com/vallejo/cgi-bi ... ortecnicas
Tuon pitäisi olla tarpeeksi perusteellinen ja selkeä. Jos et vieläkään tajua, kysy lähialueellasi asuvalta pitempään maalanneelta figuharrastajalta, jos hän voisi tekniikoitaan esitellä kädestä pitäen, tai sitten pysy drybrushimisessa ja mieti blendaamista sitten, kun drybrushiminen alkaa sujua ja saat sillä hyvää jälkeä aikaiseksi. Ero loppupeleissä layeroinnin ja (kehittyneemmän) drybrushimisen välillä on yllättävänkin pieni.
Tuon pitäisi olla tarpeeksi perusteellinen ja selkeä. Jos et vieläkään tajua, kysy lähialueellasi asuvalta pitempään maalanneelta figuharrastajalta, jos hän voisi tekniikoitaan esitellä kädestä pitäen, tai sitten pysy drybrushimisessa ja mieti blendaamista sitten, kun drybrushiminen alkaa sujua ja saat sillä hyvää jälkeä aikaiseksi. Ero loppupeleissä layeroinnin ja (kehittyneemmän) drybrushimisen välillä on yllättävänkin pieni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!