"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau Empire - Heavy Support

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Luminate

Tau Empire - Heavy Support

Viesti Kirjoittaja Luminate »

Ajattelin kasata hieman raskaampaa tavaraa "Suuren Hyvän" nimeen ja tulin seuraavaan lopputulokseen ja törmäsin samalla ongelmaan...

Minun ideani käyttää Heavy Support Slotit:

2 Hammerheadia Railguneilla, SMS :illa ja muilla herkuilla, kiertävät sivuilta ja pistävät jengiä ja sotakoneita lakoon

Sky Ray Missile Defence Gunship ja tietenkin SMS :t, antaa tulitukea ja toimii liikkuvana ohjusalustana ja kun pääaseen ammukset loppu, itsemurha yksikkönä ja / tai syöttinä mitä erilaisimpiin ansoihin

Sniper Drone Team antamassa tehokasta VIP- ja Anti-Infrantry tulitukea...

Ja sitten se ongelma: Kuten varmaan huomasitkin, normaalissa force organisation chartissa on 3 heavy support slottia ja tuossa ylhäällä 4.
Hammerheadit pistävät jokatapauksessa jengiä kumoon, ja olen siksi lukinnut ne vaihtoehdot, mutta kummasta luovun; Sky Raysta vai Sniper Drone Teamista?

Kaikki mielipiteet ja ideat hyväksytään
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
Half-breed

Re: Tau Empire - Heavy Support

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kummallakin on omat hyvät puolensa. Tosin Sniperit toimivat paremmin isommissa joukoissa, kuin yksittäin. Jos siis niitä otat, niin ota niitä paljon. Kuitenkin jos listassasi on jo tarpeeksi tulitusta jalkaväkeä vastaan, niin et sinä snipuja tarvitse.
Sky Rayn ongelma on taas Seekerit. Ne kun on sen verta heikkoja loppupelissä, että Seeker on saatava vihollisen flänkkiin, että sillä olisi jotain chänssejä tehdä jotain. Tähän hommaan paremmin Piranhat, mutta kyllä Sky Ray melkein saman homman voi hoitaa. Sky Ray tuo tosin peliin liikkuvan markkerin jota ei kannata vähätellä.

Kummatkin hyviä, joten pelaa vuorotellen niillä, tai sitten heitä nopalla, ellei listan teema sitten kiellä jompaa kumpaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Vitosedikkaa silmälläpitäen sniperit voivat olla kova sana. Tankin "huononevat" ja troop-jalkaväki yleistyy, niin niiden pinnaamin on kivaa ja ap3 menee hyvin melkein kaikesta läpi. Ja aina saa markerlightin mukaan.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
m4ths

Viesti Kirjoittaja m4ths »

Oma mielipiteeni Sky Raysta on se, että niitä pitää olla se kolme täyttämässä kaikki heavy support ja paljon ryhmiä joissa pitää olla markerlightit. Ammuttuasi kaikki ohjukset ne ovat hyödyttömiä. Itse ottaisin nuo sniper dronet, koska pinnaavat ja ovat aika tehokkaita s6 ap3 eli tappavat aika varmasti kaiken perusjalkaväen ja tuhoavat helposti sentineleja rhinoja jne. jne.
Live with the best, die like a rest.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”