"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarf Lord blisterit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Riio-Kola

Dwarf Lord blisterit

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Nii myydääks vanhoi charruja Lord blistereissä? mun mielestä ainaki se White Dwarf figu on semmoses mut vaa Lord nimel.
The Captain
Valvoja

Re: Dwarf Lord blisterit

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Riio-Kola kirjoitti:Nii myydääks vanhoi charruja Lord blistereissä? mun mielestä ainaki se White Dwarf figu on semmoses mut vaa Lord nimel.
White Dwarfista en ole varma (yhteen aikaan se oli, nykyään en tiedä). Josef Bugman on myöskin näkynyt Lord-blisterissä. Saattaa olla, että GW myy vanhat lordivarastonsa pois, mutta kun niillä on nykyään se uusi, ruma kääpiölordifigu, vanhoja spessuja ei varmaan enää isommin valmisteta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tuhatkauno

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

Lordiblistereitä on kahta laatua, toinen on Dwarf Lords (joissa tuli vanhoja Specialcharactereja satunnaiseen tyyliin) ja toinen on Dwarf Lord, jossa on se uusi kääpiölordi.

Vanhoja Specialcharactereita ei kai saa enää GW:lta blisterikamana, vain Mail Orderissa. Helsingin Fantasiapeleissä niitä kuitenkin voi vielä olla, kannattaa varmistaa.

White Dwarf tuli muistaakseni sellaisessa blisterissä (myös satunnaisesti) kuin Dwarf Heroes tuossa yhdessä vaiheessa. Enpä näin suoralta kädeltä muista saako sitä enää GW:lta blisterissä...
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Voit saada vanhoja special charruja blistereissä koska minä olen kaikki ostanut Dwarf Lord-nimellä.

-Ungrim Ironfist
-King Kazador
-Burlok Damminson
-Josef Bugman
-Kragg the Grim (tämä oli Runesmith-paketissa uuden smithin kera, 8e)

Ja kaikkea muuta... Se uusi loordi on aivan löysä... hyhhyh.
niih.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”