Stupiditystä
Stupiditystä
Eikö stupidityä heitetä joka vuoro? Ongelma ilmeni, koska kuulemma jonkun wd pelissä joku heitti stupidityn vain pelin alussa mikä jäi voimaan koko loppu pelin ajaksi. Oma käsitykseni on, että se heitetään joka vuoro ja effecti on voimassa vain kysyisellä heitto vuorolla jolla missaa sen stupidity testin.
Edit: olen varma omasta näkemyksestäni, jolla ollaan pelattu porukassa aina, mutta nytpähän ei tarvitse väitellä kys henkilön kanssa mikäli saan vastauksen.
Edit: olen varma omasta näkemyksestäni, jolla ollaan pelattu porukassa aina, mutta nytpähän ei tarvitse väitellä kys henkilön kanssa mikäli saan vastauksen.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
- Teonanacatl
Re: Stupiditystä
Stupidity heitetään joka oman vuoron alussa.
Kannattaa aina pienellä varauksella suhtautua noihin WD:n raportteihin ja muihin sääntöväittämiin, toimituksen pojat nääs failaavat itse turhankin usein oman Stupiditynsa.
Kannattaa aina pienellä varauksella suhtautua noihin WD:n raportteihin ja muihin sääntöväittämiin, toimituksen pojat nääs failaavat itse turhankin usein oman Stupiditynsa.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Kiitos tämä asia loppuun käsitelty!
On toki mahdollista, että kyseessä on jokin taikaesine, joka edellyttää heittämään ennen pelin alkua noppaa esim. 2+ tai 4+. Jos sen testin läpäisee, niin ei mitään vaikutusta, mutta jos sen feilaa, niin kohde on tyhmä koko pelin. Eli siis joutuu joka oman vuoron alussa testaamaan stupidityn. En nyt kyllä tiedä onko tälläistä esinettä missään kirjassa, mutta ainakin hyvin samantyylisiä on esim. ogrejen wyrdstone necklace.
Ei ole mitään tuollaista itemiä vielä. Tuossa wd reportissa heitettiin kerran tyhmyyttä, ei muuta. Ne vain ei osaa sääntöjä siellä toimituksessa.Hakkapeto kirjoitti:On toki mahdollista, että kyseessä on jokin taikaesine, joka edellyttää heittämään ennen pelin alkua noppaa esim. 2+ tai 4+. Jos sen testin läpäisee, niin ei mitään vaikutusta, mutta jos sen feilaa, niin kohde on tyhmä koko pelin. Eli siis joutuu joka oman vuoron alussa testaamaan stupidityn. En nyt kyllä tiedä onko tälläistä esinettä missään kirjassa, mutta ainakin hyvin samantyylisiä on esim. ogrejen wyrdstone necklace.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
MIstäköhän WD:stä on kyse?Róbó-Tónó kirjoitti: Ei ole mitään tuollaista itemiä vielä. Tuossa wd reportissa heitettiin kerran tyhmyyttä, ei muuta. Ne vain ei osaa sääntöjä siellä toimituksessa.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
http://www.silverseed.eu
Tuttu yritti perustella väitettään... (en tiedä oliks totta mut kummiskaa ei olis eka kerta ku wd tehdää mokia). Mutta kuten sanoin asia tuli selväksi eikä tarvi enää käsitellä, joten voidaan poistaa.Ongelma ilmeni, koska kuulemma jonkun wd pelissä joku heitti stupidityn vain pelin alussa mikä jäi voimaan koko loppu pelin ajaksi.
No jos niitä sääntö möhläyksiä haluaa etsiä niin niitä löytyy suurella todenäköisyydellä jokaisesta GWn taktiikka oppaasta, armeijalistasta, raportista jne. mistä tahansa mistä sääntöjä voi onkia. Onkohan niillä toimituksessa juuri sellainen taktiikka, että laitetaan tahalleen vääriä sääntöjä, jotta sääntöjen kalastelijat eivät saisi oikeitä sääntöjä ;)SilverSeed.eu kirjoitti:MIstäköhän WD:stä on kyse?Róbó-Tónó kirjoitti: Ei ole mitään tuollaista itemiä vielä. Tuossa wd reportissa heitettiin kerran tyhmyyttä, ei muuta. Ne vain ei osaa sääntöjä siellä toimituksessa.
En sano että GWn artikkelit olisivat aina väärässä. Mutta kun sitä ne tuppaavat olla melko usein...
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Warhammer Fantasy Battle sääntöjä löytyy (100% oikein) vain tasan yhdessä paikassa, ja sen nimi on Thö Sääntökirja!
Artikkeleissä, WD:ssä sekä Sotavasarassa (hyi kauhistus!) saattaa aikaajoin ilmentyä virheitä/väärinymmärryksiä, joten ei kannata pelkästään niihin uskoutua.
Artikkeleissä, WD:ssä sekä Sotavasarassa (hyi kauhistus!) saattaa aikaajoin ilmentyä virheitä/väärinymmärryksiä, joten ei kannata pelkästään niihin uskoutua.
- The Captain
- Valvoja
...ja siihenkin on jo errata-dokumentti olemassa...Samsson kirjoitti:Warhammer Fantasy Battle sääntöjä löytyy (100% oikein) vain tasan yhdessä paikassa, ja sen nimi on Thö Sääntökirja!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Silti sääntökirjan säännöt ovat 100% oikein, vaikka olisikin porsaan reikiä ja jtk ihan mahdottomalta tuntuvaa ja missä sitten olisi "oikeat" säännöt. Ja pyydän päälle abloyta, koska asia selvisi kauan sitten ja nyt taisi mennä pitkälti offtopicin puolelle tästähä mikäli haluatte voisi tehdä jonnekkin oman aiheen: Missä ovat oikeat säännöt? tai Kuinka varmasti sääntökirjan säännöt pitävät paikkansa?.