== HQ ==
Autarch @ 130 Pts
Mandiblaster; Eldar Jetbike; Laser Lance; Fusion Gun
== Troops ==
10 Dire Avengers @ 177 Pts
Dire Avenger Exarch
Bladestorm; Defend; Power Weapon; Shimmershield
Wave Serpent @ 100 Pts
TL Shuriken Catapult; TL Shuriken Cannons
5 Guardian Jetbikes @ 120 Pts
Shuriken Cannon
5 Pathfinders @ 120 Pts
5 Pathfinders @ 120 Pts
== Elite ==
6 Harlequin Troupe @ 182 Pts
Shadow Seer
Harlequins Kiss x6; Fusion Pistol x2
6 Fire Dragons @ 123 Pts
Fire Dragon Exarch
Tank Hunters; Dragon's Breath Flamer
== Fast Attack ==
Vyper @ 65 Pts
Missile Launcher; TL Shuriken Catapult
== Heavy Support ==
Falcon @ 165 Pts
Holo-Field; Spirit Stone; Shuriken Cannon; TL Shuriken Catapult
Falcon @ 165 Pts
Holo-Field; Spirit Stone; Shuriken Cannon; TL Shuriken Catapult
Total Roster Cost: 1497
Jonkinlainen listanraakile hiljakseen kasvavan eldar-projektin ostoslistaksi. Lähinnä 5.edikkaa silmällä pitäen laadittu. Kokeneemmat eldaristit kommenttia kiitos, lähinnä arveluttaa pystyykö tuolla kaatamaan oikeasti mitään. Toki vaikkapa Dire Avengerit dakkaavat aivan silmittömästi mikäli jotain erehtyy kantamalle, muttei noilla esim. mitään ruttomariineja hirveästi uhata. Harletkin ottavat nerffiä rendingin heikkenemisen myötä ;-( Samoin Tau-pelaajana antitank-firepowerin riittävyys arveluttaa hitusen.
Vyperi on listassa lähinnä siksi, että minulla on sellainen maalattuna. ja pidän modelista.
Toimisiko Farseeri paremmin listassa, vaikka doomailemassa metsässä pathfinderien kaverina? Tosin autarkin muodostama kova lähisvastapallo kiihottaa suunnattomasti. jetbiket ovat lähinnä tällä lisäwoundeina kun IC-statuskaan ei jatkossa kuulemma enää suojaa.
EKMK:n pojat ei sitten kommentoi tätä, jookosta joo? Tai otan triplafalconit.
Eldar 1,5k
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Eldar 1,5k
Set fire to the family tree.
- The Nurgle
Re: Eldar 1,5k
Kommenttia luultavasti vähemmän kokeneemalta kun topikin kirjoittaja. Mutta omasta mielestäni lista vaikuttaa kohtuulliselta, eli voisi voittaa joitakin pelejä. Fire dragoneille wawe serpentti niin saattavat ehtiä peliin mukaan(taktisesti). Itse en ole koskaan pitänyt harleqiineistä, eivät ole missään mäkemässäni pelissä suorittaneet kunnolla.
Ajattele asian valoisaa puolta. Ei sada jääkuutioita
Re: Eldar 1,5k
Näitähän voi kuskata vaikka noilla falconeilla.The Nurgle kirjoitti: Fire dragoneille wawe serpentti niin saattavat ehtiä peliin mukaan(taktisesti)
En itse ainakaan välttämättä pelkäisi AT tulta, ainakaan noilla falconeilla, itsellä kestivät 2xorbital bombardmentin ja rankaisun Baneblade cannonilla.
Mutta tuosta wave serpentistä en niin tiedä, itsellä pudonnut aina kun on ollut mukana ensimmäisellä vuorolla. Jopa nidien at tuleen. :P
Narreista ei ole kokemusta joten en kommentoi. Ainakin nidejä vastaan itsellä tuo vyper on kait muutaman haavan fexiin/hiveen tehnyt, itse ostin 3 vyperiä, ihan vaan koska tykkään modellista, saahan näistä nopean kohtalaisen kovaa ampuvan häröilijän ja josseivät muuten suorita niin ainakin imevät sitä tulitusta pois muualta.