Marsun Myrskysotapoikia.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Yliannos

Marsun Myrskysotapoikia.

Viesti Kirjoittaja Yliannos »

Elikkäs tässä on meikäläisen lähestulkoon valmis Störmtryybër-ryhmä. Osa kuvista saattaa tosiaan olla "hieman" pimeitä, mutta koitan ottaa lisää joskus jos jaksan. Ja tosiaan tuo näytekuva on vain pienennös jostain itse "pääkuvasta"; kaikki löytyy isoina versioina linkeistä.

Nauttikaa tai kärsikää. *twisted*

Sotapoikia
Kuva
Kuva 1
Kuva 2

KERSANTTI
Kuva
Eestä,
takaa,
istuu ja makaa. (hehheh)

Spezial azeet

Plasma
Kuva
Sekin edestä
Ja takaa

Meltaa
Kuva
Kuva 1
Kuva 2

Ryhmäpotrettia
Kuva
Lissöö
Ja toinen kuva
Ja toine
Ja kessu & kaverit

BONUS
WIP VOX CASTA
Ja kuvaa takaa

Noniin, elikkäs sanokaa jos kuvat ovat aivan kauheat, niin käyn ottamassa uusia jo ehkä tänään. Ja tietysti parannusehdotuksia (en kyllä näitä jaksa parannella) saa antaa! Kiitos ja kumarrus.
Rakkaudella, Yliannos

Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
P. Ruuhijärvi

Re: Marsun Myrskysotapoikia.

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Trybbejen vormut ovat hyvin tehtyjä, mutta itseäni ei miellyttänyt kessun pää. Oliko maali suoraan purkista otettu/liian paksu? Tuohon plasmaguniin on saatu juuri tuollainen kalkkiutunut ja puoliksi horrostunut metallikerros, mikä tuo sellaista spesiaalimakua, mitä harvoin nähdään. Meltaa ei valkoinen väri sovi mitenkään.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Yliannos

DakkaDakka kirjoitti:Trybbejen vormut ovat hyvin tehtyjä, mutta itseäni ei miellyttänyt kessun pää. Oliko maali suoraan purkista otettu/liian paksu? Tuohon plasmaguniin on saatu juuri tuollainen kalkkiutunut ja puoliksi horrostunut metallikerros, mikä tuo sellaista spesiaalimakua, mitä harvoin nähdään. Meltaa ei valkoinen väri sovi mitenkään.
Jeps, elikkäs suoraan purkista, nothing special. Tykkään nääs maalata speziäälaseita valkoiseksi, joten Meltasta ei tullut poikkeusta. ;)
Rakkaudella, Yliannos

Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Minä näen tässä joko liian paljon drybrushii tai sitte huonosti peittävii kerroksii. Kersantin pää sit onkin vähän paksummin peitetty. Täst on hyvä lähtee kehittään, eli ohuempia maalikerroksia ja jätä drybrushit kiveen/hiekkaan ym. pintoihin joissa on paljon tekstuuria.
Yliannos

Haizelhoff kirjoitti:Minä näen tässä joko liian paljon drybrushii tai sitte huonosti peittävii kerroksii. Kersantin pää sit onkin vähän paksummin peitetty. Täst on hyvä lähtee kehittään, eli ohuempia maalikerroksia ja jätä drybrushit kiveen/hiekkaan ym. pintoihin joissa on paljon tekstuuria.
Jos tarkoitat valkoista drybrushia armoureissa, niin ajattelin luovana nerona tehda ''lumiefektia'', ikaankuin herrat olisivat kierineet lumessa.
Rakkaudella, Yliannos

Sigvald

Viesti Kirjoittaja Sigvald »

ihan hyvii stormareita ja yksityiskohat on ihan hyviä ja kohtuu tarkkoja. Lumteema on hyvä idea kun täällä pohjolassa asutaan.ainoa mikä mielestäni vähän sotkee on toi valkonen harjaus. muuten ihan ok tasoo.
Yliannos

omenatappaja kirjoitti:ihan hyvii stormareita ja yksityiskohat on ihan hyviä ja kohtuu tarkkoja. Lumteema on hyvä idea kun täällä pohjolassa asutaan.ainoa mikä mielestäni vähän sotkee on toi valkonen harjaus. muuten ihan ok tasoo.
Lumibase FTW.

Olenko mä oikeasti tehnyt niin hemmetin täydellisiä figuja, ettei niissä ole mitään muuta parannettavaa??! Jumalation, oon paljon parempi kun ikinä kuvittelinkaan, jos pelkkä lumibrushi on ongelma!!

E: ja tosiaan jos 700+ tyyppiä lukee ja 3 kommentoi niin MISSÄ ONGELMA!?
Viimeksi muokannut Yliannos, Pe 01.08.2008 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rakkaudella, Yliannos

Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Newari_Marsu kirjoitti: Olenko mä oikeasti tehnyt niin hemmetin täydellisiä figuja, ettei niissä ole mitään muuta parannettavaa??! Jumalation, oon paljon parempi kun ikinä kuvittelinkaan, jos pelkkä lumibrushi on ongelma!!
Ei sitä nyt noin tartte innostuu, ite on vaikee sanoo ku lumi efekti peittelee vähän figuu, jos haluut välttämättä palautetta, niin ohuempii kerroksii, esim ihoon ja spessu saeiden valkoiseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”