Obliterraattoreillahan on multi-melta. Kyseessä on oikein mukava AT-ase, jolla lähtee kaikki lantikkaa myöten. Kysymys kuuluukin: mitä hyötyä siitä on, kun Oblilla on jo lascannon, joka on vahvempi ja jossa on kaksi kertaa pidempi kantama. Lähietäisyyksille on jo Twinked meltagun, joten sillä on vaikea perustella mitään (lähietäisyyksillä siis).
Onko kenelläkään kokemusta tilanteista, joissa kyseisellä aseella olisi ollut mitään virkaa?
Oblin multi - mitä hyötyä siitä on?
Oblin multi - mitä hyötyä siitä on?
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Re: Oblin multi - mitä hyötyä siitä on?
Multimeltan lähietäisyys on 12", kun meltan lähietäisyys on 6", siinä on ero... Lisäksi multimeltalla on ap1, mitä lascannonissa ei ole->jos yllät, ja saat sen penen about samalla tuloksella, käytä meltaa.
Re: Oblin multi - mitä hyötyä siitä on?
Tosiaan, TL Meltagunit ovat melkein aina käytössä, PAITSI kun deep strikeaat juuri sen 7" kohdetankista, joten kannattaa vaihtaa Multi-Meltaan. Muuten tulee harvemmin käytettyä.