Kaksi kysymystä:
Minkälaisia on daemonhunujen tankkien, squadien ja erillisten sotilaiden nimet?
Ja minkälaisia ovat daemonhunujen lorelliset armeijannimet?
Daemonhuntterssie nimiä.
Re: Daemonhuntterssie nimiä.
High gothicia, tai tuttavallisemmin jotain-latinan-tapaista. Erityisesti sotakoneille ja aluksille on tapana antaa jotain yleviä nimiä, kuten Keisarin tuomi tai Kosto, mutta tietenkin latinaksi. Grey Knightien nimistä löytyy esimerkkejä Lexicanumista :http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Grey_Kn ... he_Chapter. Muuten Ordo Malleuksen jäsänet ja sen alaisina toimivat henkilöt todennäköisesti säilyttävät oman nimensä, joka vaihtelee kyseisen henkilön kotiplaneetan nimeämiskäytäntöjen mukaan.Korppu3 kirjoitti:Minkälaisia on daemonhunujen tankkien, squadien ja erillisten sotilaiden nimet?
Mmm...mitä? Foorumeilla kirjoitellessa on hyvä käyttää ihan normaalia yleiskieltä, ja välttää itse keksittyjä slangisanoja, niin muutkin ymmärtävät mitä tarkoitat.Korppu3 kirjoitti:Ja minkälaisia ovat daemonhunujen lorelliset armeijannimet?
Daemonhuntersien, eli Ordo Malleuksen, taisteluyksiköt, Grey Knightseja lukuunottamatta, ovat varsin sekalaista seurakuntaa. Ne voivat koostua Inkvisition omista Stormtrooppereista, Imperial Guardin joukko-osastoista, Imperial Navyn aluksista, Space Marine yksiköistä tai ihan vain satunnaisista yksilöistä jotka ko. inkvisiittori on todennut tarpeelliseksi. Isommille ja pidempään yhdessä toimiville joukoille inkvisiittori saattaa antaa jonkinlaisen kutsumanimen, joka on tietenkin täysin kiinni inkvisiittorista itsestään.
Grey Knightsit ovat organisoituneet joksenkin samaan tapaan kuin tavalliset Space Marine chapterit. Chapteri jakaantuu komppanjoihin jotka jakaantuvat ryhmiin. Itse en ole lukenut, että Grey Knightsit nimeäisivät kommppanjoitaan mitenkään ja viittaisivat niihin samoin kuin Space Marinetkin; ensimmäinen komppanja, toinen komppanja jne. GK:t kuitenkin toimivat useimmiten pienissä yksiköissä, esimerkiksi yksittäisissä ryhmissä, jotka on tietääkseni nimetty niitä johtavan Justicarin mukaan.
Onward, my plastic comrades!
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
Kiitos vastauksesta, ja voiko nämä planeettojen nimeämiskäytännöt keksiä itse vai onko joku sivu/kirjanen josta niitä näkisi?
- Half-breed
Et saa keksiä itse, vaan sinun täytyy käyttää jotain oikeasti nimettyä planeettaa.Korppu3 kirjoitti:Kiitos vastauksesta, ja voiko nämä planeettojen nimeämiskäytännöt keksiä itse vai onko joku sivu/kirjanen josta niitä näkisi?
Oikeasti miksi tällaista pitää edes kysyä? Tämä on peli ja jos haluat voit pörrössä selittää marsujesi olevan oikeasti jättimäisiä marsuja panssareissa ja asenteella ulkoavaruudesta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.