"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tomb kingsien chariotit

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
tuhannen taalan mies

tomb kingsien chariotit

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

tomb kingseillä chariotit saa olla unitissa, joten aloin miettiä että kun unitti (esim. dwarf warriors) menee talojen keskelle siirretään ne heti skirmish muotoon vaikka ne ei skirmish unitteja olekaan. siis asiaan mitä tapahtuu tomb kingsien charioteille, onko mahdollista että ne skirmishaa?
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

Muistaakseni TK-charriotit laskettaan ihan normaaliksi unitiksi, joten niille sovelletaan avan normaaleja sääntöjä, jotka koskevat taloja ja muita. Tietysi niihin pätevät normaalit kärry säännöt rough-terrainist, eli d6 str 5 lämää, joten saattaa olla hyvä idea olla ajamatta taloon ikkunasta sisään. :)

Tietenkään rakennuksiin ei mahdu sisään, jos figuuri on niin suuri, että se ei reaalisesti voisi mahtua mistään kolosta sisään. Minä ainakin avautuisin, jos joku yrittäisi tunkea kärryä pikkutaloon. En tietenkään tiedä millaisia taloja teillä on, mutta...

Btw. Onko muka 6ed enää talo-sääntä ollenkaan. Vanha ei enää muista.... Voipi olla, että mitään ongelmaa ei ole.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Sääntökirjassa chariottien kohalla lukee jotain vaunuyksiköistä. kato sieltä jos löytyis apua. olen itse niin laiska etten jaksa katsoa
on se niin väärin :wallbash
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Kyllä se talo-sääntö on kutos editionissakin. en löytänyt sääntökirjassa mitään mikä ois auttanut kysymykseeni. (mutta warhammerhan on peli jossa tulee ongelmia)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”