Empireä 2000 pistettä
Empireä 2000 pistettä
Tämmöstä pakkaa sekottamaan vielä, josko sais kavereillekin sitte balanced listoja kun voipi vastaan tulla ihan mitä tahansa. Listaan:
Characters:
Pappimobiili
Gw, alttari, Aomi, Speculum
286
Battle wizard
2lvl, Rod of Power, Ring of Volans
150
Rodi imo parempi kuin rullat, varsinkin kun summon vc:tä luultavasti tulossa vastaan ja kellää muulla ei sitten ole magiaa rullakuskia enempää
Battlewizard
2lvl, 2 scrolls
150
Captain
Bsb, Barded warhorse, Dawn armour, Sword of might
139
Tällä voi jo ottaa ehkä haasteitakin vastaan kunhan ei ole liian kovaa vastassa. Doomfire ring olisi vaihtoehto dawn armorin tilalle, mitä mieltä olette?
Core:
18 Flagellants
180
25 Swordman
Fc
175
10 Handgunners
Marksman w/snipu
105
6 Knights
Fc, Warbanner
203
Melko kallis mutta kova yksikkö, ovat aina suorittaneet itsellä joten jatkossakin voisi
Special:
Pistoliers
Musician, Champion w/ repeater pistol
114
Pyörii ritareiden lähellä ja hakee sotakoneet, fanaticit ja muut vastaavat
2x Great cannon
200
Mortar
75
Rare:
2x Hellblaster
110+110=220
Näillä ja tykillä ja mortarilla pitäisi saada mahollisimman paljon väkeä alas ennenkuin vastustaja on liian lähellä
Kirja on himassa ja itse mökillä joten pisteissä voi olla heittoa mutta tuskin on, kommenttia ja ehdotuksia miten itse tekisitte asiat, tupla hellblaster voi olla vastustajalle ikävä näky ja niiden pitäisi onnistua ampumaan rivejä pois että blokit voivat pärjätä niille. Dispelliä pitäisi olla riittävästi ja poweria tarpeen tullen olla ihan liikaa. Balthasar pyörii ja ampuu pommia ja parantaa mahiksia pärjätä klosiksessa ja tarpeen tullen heittää auto-win lancen(lue dreadlance+red fury) warppiin. Josko joku jopa tähän sanoisi jotain... Järkevää, gnoblar lista oli pelkkää ihmettelyä joten tähän saisi ihan kunnon kommenttia.
chiefedit: Muokattu yleisön pyynnöstä, mitä tällä kertaa
Characters:
Pappimobiili
Gw, alttari, Aomi, Speculum
286
Battle wizard
2lvl, Rod of Power, Ring of Volans
150
Rodi imo parempi kuin rullat, varsinkin kun summon vc:tä luultavasti tulossa vastaan ja kellää muulla ei sitten ole magiaa rullakuskia enempää
Battlewizard
2lvl, 2 scrolls
150
Captain
Bsb, Barded warhorse, Dawn armour, Sword of might
139
Tällä voi jo ottaa ehkä haasteitakin vastaan kunhan ei ole liian kovaa vastassa. Doomfire ring olisi vaihtoehto dawn armorin tilalle, mitä mieltä olette?
Core:
18 Flagellants
180
25 Swordman
Fc
175
10 Handgunners
Marksman w/snipu
105
6 Knights
Fc, Warbanner
203
Melko kallis mutta kova yksikkö, ovat aina suorittaneet itsellä joten jatkossakin voisi
Special:
Pistoliers
Musician, Champion w/ repeater pistol
114
Pyörii ritareiden lähellä ja hakee sotakoneet, fanaticit ja muut vastaavat
2x Great cannon
200
Mortar
75
Rare:
2x Hellblaster
110+110=220
Näillä ja tykillä ja mortarilla pitäisi saada mahollisimman paljon väkeä alas ennenkuin vastustaja on liian lähellä
Kirja on himassa ja itse mökillä joten pisteissä voi olla heittoa mutta tuskin on, kommenttia ja ehdotuksia miten itse tekisitte asiat, tupla hellblaster voi olla vastustajalle ikävä näky ja niiden pitäisi onnistua ampumaan rivejä pois että blokit voivat pärjätä niille. Dispelliä pitäisi olla riittävästi ja poweria tarpeen tullen olla ihan liikaa. Balthasar pyörii ja ampuu pommia ja parantaa mahiksia pärjätä klosiksessa ja tarpeen tullen heittää auto-win lancen(lue dreadlance+red fury) warppiin. Josko joku jopa tähän sanoisi jotain... Järkevää, gnoblar lista oli pelkkää ihmettelyä joten tähän saisi ihan kunnon kommenttia.
chiefedit: Muokattu yleisön pyynnöstä, mitä tällä kertaa
Viimeksi muokannut Warchef, Pe 01.08.2008 12:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Empireä 2000 pistettä
Ihan kivan näköinen lista, löytyy Magiaa sekä lyömispoweria. Mutta sulla on kaikki aika hyvin knighttien varassa, Swordmanit voisi tarvita vähän myös joltain Characterilta tukea muulta kuin tuolta maagilta, koska ensimmäinen vihulais characteri jauhaa ne tomuksi. Laita BSB toiseen Swordi unittiin AoMI:lla ja priestille vaikka se dawn armourilla sinne horselle, tai sitten ainakin tuolle Battle Wizardille tuo Van Horstmann speculum niin pystyy pitämään toisen characterit aisoissa. Lisäksi scrollit puuttuu pahan päivän varalta vaikka muutoin tuota magiaa/puolustus magiaa hyvin tuon rodin kanssa löytyy mutta jos mokaat joku kaunis kierros tuon heiton...
Troopit ovat hyvät, Swordit ovat kaikkia vastaan hyviä ja knightit sekä pistolierit hoitaa flankit hyvin. Tosin itse suosin mielummin omasta mielestäni parempia Outridereita mutta sulla on Pistoliereilla selkee rooli tässä joten ne varmasti ajavat asiansa.
Nuo Hellblasterit eivät ole kyllä enää omasta mielestäni hintansa väärti. Liian kallis ja tehoton riskeihin verrattuna joten itse otan aina rocket batteryn tai pari niiden tilalle.
Troopit ovat hyvät, Swordit ovat kaikkia vastaan hyviä ja knightit sekä pistolierit hoitaa flankit hyvin. Tosin itse suosin mielummin omasta mielestäni parempia Outridereita mutta sulla on Pistoliereilla selkee rooli tässä joten ne varmasti ajavat asiansa.
Nuo Hellblasterit eivät ole kyllä enää omasta mielestäni hintansa väärti. Liian kallis ja tehoton riskeihin verrattuna joten itse otan aina rocket batteryn tai pari niiden tilalle.
Bösbi oli menossa kyllä miekkoihin. Vois noita kamoja kyllä vaihtaa ja Speculumin olin kokonaan unohtanut, vois olla ihan kätevä, mutta eikös se maksanut 25 pistettä, ei sitten oikeen mahu listaan. Mulla on kuus dispel noppaa joiden luulisi riittävän useissa tilanteissa enkä kolmatta maagia ajatellut ottaa niin ei saisi bösbiä tai pappia.Traveller kirjoitti:Ihan kivan näköinen lista, löytyy Magiaa sekä lyömispoweria. Mutta sulla on kaikki aika hyvin knighttien varassa, Swordmanit voisi tarvita vähän myös joltain Characterilta tukea muulta kuin tuolta maagilta, koska ensimmäinen vihulais characteri jauhaa ne tomuksi. Laita BSB toiseen Swordi unittiin AoMI:lla ja priestille vaikka se dawn armourilla sinne horselle, tai sitten ainakin tuolle Battle Wizardille tuo Van Horstmann speculum niin pystyy pitämään toisen characterit aisoissa. Lisäksi scrollit puuttuu pahan päivän varalta vaikka muutoin tuota magiaa/puolustus magiaa hyvin tuon rodin kanssa löytyy mutta jos mokaat joku kaunis kierros tuon heiton...
Pistolierit on aina hoitanut mulla tehtävänsä joten niitä käytän, kuitenkin niiltä löytyy teoriassa se 24" range niin riittää mulle ja se että voi liikkua on vielä tärkeämpää.
Oon peluuttanut rakettipatteria ihan fanaticissakin ja muissa pienemmissä turnauksissa joten kokemusta löytyy. Se osuu kunnolla kerran turnauksessa ja loppuajan vain on teoreettinen uhka jota vastustajan pitää varoa. Jos toisen ottaisi pois niin saisi kaksi 5 miehen flagellant junaa joka voisi olla ihan kätevä jos sais pidettyä suojassa.
Kattellan mitä teen, muita kommentteja??
Olin missannut jotenkin tuon Bösbin menemisen kokonaan, ja unohtanut myös että papista saa 1 DD:n. Mites ootko peluuttanut paljon Characteria horsella infantry blokissa? Onko toiminut hyvin? Eikös se niin kuitenkin mene että sitä saa sieltä vapaasti ammuskella ja ettei voi look outtia käyttää?Warchief kirjoitti: Bösbi oli menossa kyllä miekkoihin. Vois noita kamoja kyllä vaihtaa ja Speculumin olin kokonaan unohtanut, vois olla ihan kätevä, mutta eikös se maksanut 25 pistettä, ei sitten oikeen mahu listaan. Mulla on kuus dispel noppaa joiden luulisi riittävän useissa tilanteissa enkä kolmatta maagia ajatellut ottaa niin ei saisi bösbiä tai pappia.
Pistolierit on aina hoitanut mulla tehtävänsä joten niitä käytän, kuitenkin niiltä löytyy teoriassa se 24" range niin riittää mulle ja se että voi liikkua on vielä tärkeämpää.
Oon peluuttanut rakettipatteria ihan fanaticissakin ja muissa pienemmissä turnauksissa joten kokemusta löytyy. Se osuu kunnolla kerran turnauksessa ja loppuajan vain on teoreettinen uhka jota vastustajan pitää varoa. Jos toisen ottaisi pois niin saisi kaksi 5 miehen flagellant junaa joka voisi olla ihan kätevä jos sais pidettyä suojassa.
Kattellan mitä teen, muita kommentteja??
Pistoliereitä olen jättänyt tässä uudessa edikassa käyttämättä mutta pitäisi niitä kokeilu luontoisesti ottaa mukaan johonkin peliin kun varmasti hoitavat täsmätehtävät hieman paremmin kuin outriderit jotka ovat enemmänkin yleishyviä mutta se ettei voi liikkua ja ampua on kyllä kieltämättä pitkä miinus.
Yksi unitti Flaguja olisi kyllä mukava lisä tuohon armeijaan varsinkin vähän isompana blokkina niin niihin voisi luottaa hyvin vaikka toisen eliittiä vastaankin, toisen Swordien tilalle melkein ottaisin kun niistä saa priestin kanssa coreakin.
Rocket batteryllä on kyllä osumisen kanssa vaikeaa mutta se tuho mitä se yksi shotti saa aikaan verrattuna hellblasteriin on kyllä melkoinen, koska ainakin omissa peliporukoissa jengi lähinnä vaan nauraa blasterille eikä se oikein aiheuta mitään pelko reaktioita. Se on melkein aina posahtanut taivaan tuuliin omia aikojaan ennen kuin se on tuhoa ehtinyt kylvämään. Mutta eipä näistä enempää hyvä listi tuo on joka tapauksessa, kova luu mille tahansa armeijalle...
- Isompi Arska
heppacharrut saa kyllä loo outin, ennen ku vielä monstereilla sai liittyä niin silloin ei tainnut saada. sekä sitä speculumia ei kannata maageille laittaa, niitä ei viedä closikseen. kyllä priestillä on tarpeeksi huonot statit vaihdettavaksi, se osaa sentään kestääkin ju pitää puoliaan.Traveller kirjoitti:Olin missannut jotenkin tuon Bösbin menemisen kokonaan, ja unohtanut myös että papista saa 1 DD:n. Mites ootko peluuttanut paljon Characteria horsella infantry blokissa? Onko toiminut hyvin? Eikös se niin kuitenkin mene että sitä saa sieltä vapaasti ammuskella ja ettei voi look outtia käyttää?
muuta listasta, pidä vaan ihmeessä sitä dan arnoria bsb:llä, jos sillä on vaan 3+ save se ihmisenä menee heti kuolemaan. ei tuolla jampalla sormus olisi muutenkaan kovin hyödyllinen. handgunnereihin voisit budjetoida pisteitä että saisit snipun kentälle, jos on summon vc tulossa vastaan. pisteitä voi saada ylimääräisistä miekkailijoista ja yhdestä ampujasta, pistolieroja champpakaan ei välttämättä ole tarpeellinen, mutta on se käytännöllinen.
kyllä ottaisin itse myös mieluummin hellblasterit kuin raketit, mutta enpä tiedä tarviitko kahta sellaista, tosin jos on oikeanlaisia vihuja vastassa niin kyllä näillä niittää kunhan räjähtää vasta jälkeen. yhden voisi korvata ehkä tykillä
Ei millään pahalla, mutta tuolla armeijalla ei pelejä voiteta.
- Sankareihin menee yli 800 pistettä, joka on kahden tonnin Empirellä aika pirun paljon. Balthasaria ei näin pieniin peleihin ole tarkoitettu.
- Detachmentit ovat keksitty. Miksei niitä ole listassasi? Yksinään swordmenit eivät pysäytä paljoakaan. Ainoa iskuvoimainen yksikkö on ritarit. Massaa kaivataan lisää.
- Sivustoista tullaan läpi niin että rapsahtaa. Ritarit pitävät toisen sivun, mutta yksinään pistolierot eivät pysty sivustaa suojaamaan.
- Sankareihin menee yli 800 pistettä, joka on kahden tonnin Empirellä aika pirun paljon. Balthasaria ei näin pieniin peleihin ole tarkoitettu.
- Detachmentit ovat keksitty. Miksei niitä ole listassasi? Yksinään swordmenit eivät pysäytä paljoakaan. Ainoa iskuvoimainen yksikkö on ritarit. Massaa kaivataan lisää.
- Sivustoista tullaan läpi niin että rapsahtaa. Ritarit pitävät toisen sivun, mutta yksinään pistolierot eivät pysty sivustaa suojaamaan.
Jaahas itse olen tätä mieltä, mutta mielipide juttuja.
Empiren 2000p paras sankari valinta on yleensä tälläinen.
Pappi mobiili armorilla, kärryllä ja sword of might.
Kaksi 2lvl velhoa toiselle Rod of power, toiselle rulla ja sit mitä muuta haluat.
BSB hevosella ja joku lippu vaan sille.
Tähän ei uppoa ''paljon'' pisteitä ja ihan kohtuu hyvä sankari valinta 2000p armeijaasi.
Balthasara Gelt on yli kallis mikä vie melkein 1/4 pisteitäsi, joka ei tosiaan näin pienessä pelissä ole ehkä se kovin valinta.
Vastustaja saa melkein samalla pisteellä paljon kovempiakin sankareita hänen pisteisiinsä nähden.
Miekka miehet tarvivat niitä apujoukkoja, niin kuin mainittiinkin.
Ritarit vaihtaisin ihan core ritareiksi ja toisen blasterin vaihtaisin tykkiin.
Tuollalailla jos muokkaat pitäisi jäädä pisteitä sitten massaankin pikkaisen lisää.
Empiren 2000p paras sankari valinta on yleensä tälläinen.
Pappi mobiili armorilla, kärryllä ja sword of might.
Kaksi 2lvl velhoa toiselle Rod of power, toiselle rulla ja sit mitä muuta haluat.
BSB hevosella ja joku lippu vaan sille.
Tähän ei uppoa ''paljon'' pisteitä ja ihan kohtuu hyvä sankari valinta 2000p armeijaasi.
Balthasara Gelt on yli kallis mikä vie melkein 1/4 pisteitäsi, joka ei tosiaan näin pienessä pelissä ole ehkä se kovin valinta.
Vastustaja saa melkein samalla pisteellä paljon kovempiakin sankareita hänen pisteisiinsä nähden.
Miekka miehet tarvivat niitä apujoukkoja, niin kuin mainittiinkin.
Ritarit vaihtaisin ihan core ritareiksi ja toisen blasterin vaihtaisin tykkiin.
Tuollalailla jos muokkaat pitäisi jäädä pisteitä sitten massaankin pikkaisen lisää.
Muokkasin "vähän", pitäisikö toinen blasteri vaihtaa kahtiin detuihin?
Lista näyttää hyvältä vaihda vielä pappimobiilin ase Sword of might:iin, koska I1 samalla strenalla on huonompi valinta kuin normaali I ja samalla strenalla. Vielä kun ottaa huomioon, että GW:llä lyöt kuitenkin aina viimisenä, kun taas miekalla löysit siis melkein ekana.
En muuta menisi enää vaihtamaan.
En muuta menisi enää vaihtamaan.
Detachments?Crystania kirjoitti:En muuta menisi enää vaihtamaan.
No niitä kyllä >8), mutta kyllä se noinkin menee.Detachments?
Mutta kun bösbikin kaipaa asetta...
BSB tarkoitus on kestää eikä mättää takaisin kovalla kädellä, joten anna papille se miekka ja BSB sit vaihka GW jos haluat.Mutta kun bösbikin kaipaa asetta...
BSB:llä ei ole väliä lyökö se nyt vikana, koska sen pitäisi kestää. Papin taas pitää päästä lyömään ekana, koska joskus tulee esteitä jolloin se ekana lyöminen voi ratkaista.
Anna olla toi armori vaan sillä.Tällä voi jo ottaa ehkä haasteitakin vastaan kunhan ei ole liian kovaa vastassa. Doomfire ring olisi vaihtoehto dawn armorin tilalle, mitä mieltä olette?
Crystania kirjoitti:BSB tarkoitus on kestää eikä mättää takaisin kovalla kädellä, joten anna papille se miekka ja BSB sit vaihka GW jos haluat.
Muuten kiva, mutta Empirellä bösbille ei saa great weaponia :F
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth