http://koti.kapsi.fi/~jipsu/mordheim/ jos IE:llä avaatte, niin hakatkaa f5:sta jos ei ala näkyä sivu kunnolla. Jostain *&(/&£$€£*:n syystä vaan IE ei tajua tuota koodia oikein.
Mutta asiaan, kaipaan kommentteja tuosta pläjäyksestä (en kuitenkaan typoista, niitä siellä on ja korjaan ne kunhan jaksan). Eritoten jos jotkut viitsisivät testipelata nuo omat tekemäni scenariot, eli 9, 18 ja 21. Olisi mukava tietää, että toimivatko ne millään tasolla ja onko niissä jotain korjattavaa. Tuossa viimeisessä mätössä oletetaan, että porukalla on jo vähän kokemusta niskassaankin.
Saattaapi tulla vielä pari skenua lisää tuonne väliin ja hieman lisää tarinata ja muutamia pieniä bonuksia pistelen. Kehittäviä ideoita ja parannusehdotuksia saa antaa.
Mordheim-kamppis, kommentteja
Mordheim-kamppis, kommentteja
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Iron within, iron without.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
uutta ja ei niin ihmeellistä
Eipä tuossa paljoa puhtaasti uutta sisältöä ole kuin muutama uusi scenaario. Täytyy muistaa että jos ihan normaaleja sääntöjä sovelletaan niin warbandien koko tippuu aika nopeasti kohti pienempää pelin edetessä. Eli noinkin pitkässä pelissä ei lopussa ole kovin suuria joukkoja kummallakaan.
Itse pidän tästä piirteestä mordheimissa. Kun mennään kuolonloukkuun niin sieltä tullaan ulos aina pahasti turpaanotettuina ja puolet kavereista kuolleina. Jos hyvä tuuri käy niin ollaan miljonäärejä, mutta harvoinhan näin käy.
Itse erikoisskeranaarioista. Ovat nopealla vilkaisulla omaperäisiä, mutta hieman epätasapainoisia. Esimerkiksi tuossa paossa on veneitä aika paljon (liikaa että niistä tulisi kunnon tappelua) ja rynnivä mob on aika iso. Kyseinen joukko pistää jalkoihin kaikki hechmanit kevyesti ja isommatkin jos vähän tuuria käy.
Itse pidän tästä piirteestä mordheimissa. Kun mennään kuolonloukkuun niin sieltä tullaan ulos aina pahasti turpaanotettuina ja puolet kavereista kuolleina. Jos hyvä tuuri käy niin ollaan miljonäärejä, mutta harvoinhan näin käy.
Itse erikoisskeranaarioista. Ovat nopealla vilkaisulla omaperäisiä, mutta hieman epätasapainoisia. Esimerkiksi tuossa paossa on veneitä aika paljon (liikaa että niistä tulisi kunnon tappelua) ja rynnivä mob on aika iso. Kyseinen joukko pistää jalkoihin kaikki hechmanit kevyesti ja isommatkin jos vähän tuuria käy.