"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackham Confrontation kysymyksiä.

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
korDOOMi
Viesti:

Rackham Confrontation kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja korDOOMi »

Ensimmäiseksi haluaisin tiedustella onko kukaan käyttänyt Rackhamin maaleja. Onko niiden käyttäminen kannattavaa ja ovatko ne laadukkaita ?

Toiseksi ,jos joku voisi selventää saako Orc Trackers yksiköitä lisätä Orcs of Bran-Ô-Kor armeijaan vai muodostavatko Trackerit kolmannen Orc osapuolen ?
Silveri

Re: Rackham Confrontation kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kyllähän niitä tulee käytettyä, mutta koostumus on kovin erilaista GW:n maaleihin verrattuna - tulee lähinnä Vallejon Model Colorit mieleen. R on tainnut myös lopettaa maalintuotantonsa. Useat eivät tykkää, mutta makuasiahan tämä on.

Suosittelisin hankkimaan yksittäisen purkin ja miettimään sitten haluaako enempää ostaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
korDOOMi
Viesti:

Kiitoksia avusta.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Trackereita saa ottaa Bran-O-Koreille. Ne ovat sääntöjen kannalta vain yksi niiden armeijateema.
korDOOMi
Viesti:

Lassek kirjoitti:Trackereita saa ottaa Bran-O-Koreille. Ne ovat sääntöjen kannalta vain yksi niiden armeijateema.
Kiitoksia selvennyksestä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”