Wave serpent energy field vs. ramming
Wave serpent energy field vs. ramming
Jos siis rammaan serpentillä sen 36" matkan, siitä tulee +13 s penerationiin. ok, ei epäselvää, mutta koska myös paikallaan oleva tankki saa sen +13 s serpentin nopeudesta, voiko serpent ottaa sen iskun s13 + muut plussat vai laskeeko energy field sen s8. Energy fieldsissä sanottan vaan että: "attacks in close combat or from the rear are uneffected by the energy field rule." koska minusta se ei ole closis jos rammaat ja tullaan aina keula edellä niin ei osu reariinkaan, miten itse toimisitte tässä tilanteessa?
We march trough sand and dust and bring only deaht with us.
Re: Wave serpent energy field vs. ramming
Ei saa energy fieldistä apua.Lainataan koko sääntökohta
Field antaa vain shotteja vastaan. Kaikki CC hyökkäykset menevät läpi.Päin ajaminen ei millään ilveellä ole ampumista.codex eldar kirjoitti: ... Attacks from close combat, or from the rear are unaffected by energyfield
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mutta ei se minusta ole lähitaisteluakaan :) Siinä siis ei sanotta että se vaikuttaa siihen, mutta ei sanota että se olisi vaikutamatta...
We march trough sand and dust and bring only deaht with us.
Ei sen tarvitse olla lähitaistelua. Energy Field toimii vain ranged attackeja vastaan.dlb kirjoitti:Mutta ei se minusta ole lähitaisteluakaan :) Siinä siis ei sanotta että se vaikuttaa siihen, mutta ei sanota että se olisi vaikutamatta...
Rammi on kaukana siitä.
Any ranged attack against the Wave Serpent...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Nooh, holofieldistä lienee olevan iloa vieläkin, vaikkei sekään mitenkään mene minkään logiikan mukaan "oikein". :P
Olishan siitä, mutta ei wave serpentille :)Oberon_ kirjoitti:Nooh, holofieldistä lienee olevan iloa vieläkin, vaikkei sekään mitenkään mene minkään logiikan mukaan "oikein". :P
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt