"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lakkaaminen

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Justice

Lakkaaminen

Viesti Kirjoittaja Justice »

Eli eli, jos olen basettannut figun ennen lakkausta, niin kiiltääkö base lakkausken jälkeen ikävän rumasti? Noh jos näin on niin mikään minun metallifiguista ei tule näkemään lakkapintaa.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Lakkaaminen

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Riippuu vähän minkälaista lakkaa käytät. Samanlainen vaikutus sillä lakalla on siihen baseen kuin figuunkin.

Ja pensselillä siveltävä lakka on hyvä vaihtoehto. Ei mene siihen baselle yhtään. Hankit vaikka vallejon matta lakkaa purkissa ja sitä sivelet pensselillä niin avot. Ja sillä voi ne basetkin lakata ihan huoletta jos tahtoo, ei kiillä tippaakaan.
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Kiitos vastauksesta. Pitääkin tuota kokeilla. Onko muuten tietoa plajon tuo maksaa noin?
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

http://www.modelhobbies.co.uk/shop/adva ... 5be7063a04

Tästä löytyy jonkinlaista apua. n.2,75e/puteli.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Onpas tämä uusi viesti sarja! Mutta hei! Osaisiko joku kertoa minulle miksi ja miten ja millä! Figut lakataan?
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

kuningas66 kirjoitti:Onpas tämä uusi viesti sarja! Mutta hei! Osaisiko joku kertoa minulle miksi ja miten ja millä! Figut lakataan?
Spray- tai purkkilakoilla. Yleisimpiä käytettyjä ovat gw:n ja vallejon purkkilakat sekä mastonin spraylakka.
Oma-aloitteisuutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”