"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K:Etsitään jäsentä SM kisoihin.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Machine_Spirit

40K:Etsitään jäsentä SM kisoihin.

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Etsitään 40K sm kisojen koilis-helsingin tiimiin 1000p pelaajaa. kuka tahansa käy, mutta plussaa täällä asuamisesta. Armeija olisi mieluiten hyvin troop choice painotteinen. Tiimissä on minun lisäksi Barnabas, joka pelaa 1750kokoisella mariini armeijalla. Itse pelaan 1500p tyranideillä. Säännöt pitää osata, ja henkilön pitää olla asiallinen.

Kysymykset YV:llä minulle ja Barnalle.

pidätämme oikeudet muutoksiin.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Barnabas

Re: 40K:Etsitään jäsentä SM kisoihin.

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Pelaajaa etsitään edelleen... Kaikki jotka luulevat kynenevänsä siihen ilmoittautukoon. Yllä olevat ehdot/suositukset pätevät yhä.
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Olisipa 5th edition tullut myöhemmin. Ei ole vielä sitä sääntökirjaa ja olisi hyvä chaos space marine armeija.
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Lord Of Chance kirjoitti:Olisipa 5th edition tullut myöhemmin. Ei ole vielä sitä sääntökirjaa ja olisi hyvä chaos space marine armeija.
Voit kyllä lainata meiltä(?). Ainakin minä voin lainata. Mutta jatketaan YV:llä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

minä 0le helsinki käykö os minä pelaan impeial guad... mulla mona taktika javoittaan kakki pelit.........

0in myös mukaava kaveri pelata vastaaan. pstäkää meilia
wanhan liiton örkki pomo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”