Nopsia ja tosi vihaisia Vampyyrikreivejä, 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Oberon

Nopsia ja tosi vihaisia Vampyyrikreivejä, 2k

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Jepjep, hoksasin että kun vähentää corebokseista, saa enempi pisteitä kaikkeen siistiin...
Kerran tällä on pelattu, ja "hyvin toimi". Nopat pyöri silleen jännästi että ei päästy kunnolla pelaamaan, mutta tilanne näytti hyvältä jopa ilman kyseisiä nopan heittoja. Ois voinu ehkä vuorolla pidentyä peli...

Herot:
Lordi: lvl 3, dread knight, forbidden lore (vampires, vanhel :O~~~~), summon creatures of the night, walking death, book of arkhan, 2 power stones, cadaverous cuirass, balefire spike=455
wight king: bsb, barded steed, lance, shield, harmour, drakenhof banner=257
necro: nehek, 2 scrolls=105
necro: nehek, scroll, periapt=95

Coret:
20 zombies musician=84
10 skeletons: musician=84
10 skeletons=80
5 dire wolves=40
5 dire wolves=40

Speciaalit:
3 fell bats=60
3 fell bats=60
8 black knights: barding, full command, warbanner=289

raret:
1 varghulf=175
1 varghulf=175
=1999
Mennään pirun nopeesti iholle kaikella paitsi skelelootilla, spämmitään ekalla rundilla windiä (poltetaan rulla), toisella vuorolla power stonejen avulla jos ei muuten, vanhelia vanhelia vanhelia, kunnes ritarit pääsee äksöniin. 2x lepakot ja 2x vargit sekä iso loota ritareita=tykistöllekin paljon kaikkea mikä pitäisi tuhota ASAP.

Koittakaapa arvata miksi ostin cadaverous cuirassin tolle...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Creepsy

Re: Nopsia ja tosi vihaisia Vampyyrikreivejä, 2k

Viesti Kirjoittaja Creepsy »

Hmm pienen miettimisen ja katselemuksen jälkeen tulin siihen tulokseen että vaikka omille silmille vähäsen kumma lista onkin niin ihan kivalta näyttää - täysillä päin hippulat vinkuen ei koskaan ole se väärä tapa pelata ^^ Kun vaikuttaa siltä että menet mahdollisimman kovaa päälle niin itse tulin siihen tulokseen että et tarvitse välttämättä kolmea main isoa infantry blokkia (skelet & zombit) vaan ite vaihtaisin core infantryn tukemaan hyökkäystä antamalla lisätehoa ghouleilla joilla sais mukavan määrän poisoned attackeja ja rankit pois kun tuommoinen kylkeen iskee, varsinkin kun jos tuo Lordi (ainoa joka pystyy nostattamaan skelejä enemmän kuin niitä on) löytyy Black Knight yksiköstä niin en usko sen ehtivän tarpeaksi taikoa lisää skelejä muutenkaan jotta niitten määrä olisi hyvä sitä tarkoitustaan varten :) Elikkäs oma päätelmäni olisi 2x10 Ghoulia ja 20xSkeleä ja Lord of the Dead pois ( säästät pisteitä vaikka ylimääräiseen necro spelliin joka olisi sopivasti lisä Vanhelli). Myöskin Lordin Cadaverous Cuirass mietityttää, onko sitten pisteiden arvoinen, mene ja tiedä kun en ole ehtinyt vielä 7editionia pelaamaan kun aloitin vastaa uudestaan :) 6 edikassa sillä ei paljoa olisi tehnyt , varsinkin kun saat jo Heavy Armorin vampiric powerista. Tämä pistevajaus voisi olla hyödyllinen Necrolle esim lisäämällä taikalistalleen Vanhellin ;)

Ja juu , koitin pähkäillä että miksi se Cadaverous Cuirass mutta mutta... tämä mysteeri ei ole minun tavoiteltavissa ainakaan tällä kertaa :D Toivottavasti nyt auttoi tuo minun näkemykseni ja voipi olla että itse rupean miettimään jotain samantyylistä 2k listaa kunhan ensiksi saan maalattua ja kyhättyä oman 750 armeija GWn Games Nightejä varten... Sen verran listasi minua kuitenkin inspiroi ;) Varsinkin kun pelityylimaku näyttäisi olevan samaa mallia kuin omani :)
The distance between insanity and genius is measured only by success.
Oberon

Ensinnäkin, lordin masterypoweri nostaa elukoita, ei skeletoneja. Paskat mä skeletoneista, ovat siellä pakkocorea, mahdollisimman kaukana äksönistä. Peluuttaisin tässä listassa ghouleja, jos mulla niitä figuja olis. Noi skeleboksit ei oo siinä koossa, että niitä voisi ees aatella "main core blokkeina", kun ei niillä voi tapella juuri mitään vastaan. Ghoulit ei kyl olis huonoja tässä.
Cadaverous cuirassin jätän vielä arvailujen varaan, mutta sanotaanko vaikka että ainakin 3 armeijaa uhkaa tota lordia, ja toi armori poistaa sen uhan mun nähdäkseni kutakuinkin kokonaan. Vanheleita ei necroille, lordi käyttää pool-nopat itse vanhelointiin, necrot istuu jossain piilossa nostamassa zombeja ja tuottamassa dispelliä.
Puolet oikein siis, ei paha :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Azgoth

Viesti Kirjoittaja Azgoth »

Emmätiiä. Olen vähän skeptinen listan suhteen. Liian vähän taikaa (voimakivistä huolimatta) ja luottaa liikaa yhteen ratsublokkiin. Sanoit että toimi pelissä hyvin. Ketä vastaan?
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Cuirassi on yllätys yllätys poisoneja ja killing bloweja vastaan ;)
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Oberon

Justice kirjoitti:Cuirassi on yllätys yllätys poisoneja ja killing bloweja vastaan ;)
Juu, eli: assasineja (lol mikä manbane/touch of death?), tomb scorpionita, wardancereita, ja muita sellaisia vastaan. KB on ainoa mikä menee läpi kaikista lordin suojauksista (2+ save, regene), palavien kovan strenan aseiden lisäksi->siltä pitää suojautua. On ollut avuksi pelatessakin joskus.

Peli oli delffejä vastaan, loppui nopeasti spirit hostien suorittaessa, ilman niitä olisi kestänyt vuoron kaks pidempään, oltiin chargerangella tärkeisiin de-yksiköihin ja uskon että oltais kestetty se yksi vuoro ampumista (kestettiin edellinenkin, rullat jäljellä jne) mutta ei päästy niin pitkälle :P

Mun mielestä poweria riittää, mä en oo luomassa uusia yksiköitä tässä. Ekalla vuorolla wind of undeathiin riittää nopat, ja sen jälkeen sitä tai vanhelia. Mul on kuitenkin 6 noppaa ja 2 kiveä, yhdellä rullalla ja ~6 nopalla 2,3,3,2 nopan vanhelit ja pow3 boundi...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Lista toimii, kun vaihdat vain skellut ghouleihin ^^
Lordilla olisi kiva olla joku wardi vielä tuon regeneraation lisäks, mutta kyllähän se noin menee myös ja hyvin on varustettu.
Oberon

Crystania kirjoitti:Lista toimii, kun vaihdat vain skellut ghouleihin ^^
Lordilla olisi kiva olla joku wardi vielä tuon regeneraation lisäks, mutta kyllähän se noin menee myös ja hyvin on varustettu.
VC kirjassa ei oo nyt oikein kelvollisia wardeja tarjolla. 45 pinnan pelti jolla saa 5+ wardin, 15 pinnan 6+ lolwardi, 30 pinnan ampumiswardi, ja 45 pinnan tyhmäilywardi. Ampumiselta toi on melko hyvin suojassa ritarien keskellä, 2+ LOS-save kuitenkin ja ei-palavia juttuja vastaan tosiaan se regenei, bloody hauberk on tolle vähän turhan kallis ja samalla kb&poison-suojat lähtis eli ei sitä, ja otan mieluummin boundivanhelin (kun toi "magia on niin heikkoa") kuin tyhmäilywardin.

Haluaisinpa nähdä sutkin joskus pelaamassa ihan oikeilla ghouleilla jossain, eikä vain papukaijana toistelemassa Makehin oppeja ghoulien yyberyydestä :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Onhan mulla nykyään jo yksi ghouli boksi xD Muuten kyllä peluutan vieläkin skelluja. Ghoulit pysyvät toistaiseksi testilinjalla.
Eihän siel vampire kirjas tosiaan kunnon wardia ole, mutta kyl se tyhmyys wardi on joskus käytännöllinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”