''Multi'' aseen merkitys, ja upkeep+stationary model

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Sipuli2

''Multi'' aseen merkitys, ja upkeep+stationary model

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Kirjan mukaan saa kayttaa focusta lisatakseen iskun. Aluksi luultiin kavereiden kanssa etta multi aseilla sai focuksen avulla iskea uudestaan. Eli kumpi on oikea, vai molemmat?

Toinen kysymys: Saako Stationary (sorchan feat) ukko kayttaa upkeepia?
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Rod

Re: ''Multi'' aseen merkitys, ja upkeep+stationary model

Viesti Kirjoittaja Rod »

Käsittääkseni tuo multi nuissa aseissa meinaa sitä, että niillä on enemmän kuin yksi erikoisominaisuus (saatan olla väärässä). Mutta ainakin hordesissa jos olen lukenut oikein furylla saa yhden iskun lisää. Eli ei tarvi olla multi ase iskeäkseen uudestaan vain maksamalla yhden fury/focus pointsin. korjatkaa jos olen väärässä (ja niin varmaan olenkin).
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Meleehyökkäyksiä saa ostaa lisää niin kauan kuin furyä/focusta riittää... Multi tarkoittaa multiple special rulesia aseessa, eli ei mitään peliteknistä vaikutusta.
Toinen kysymys: Saako Stationary (sorchan feat) ukko kayttaa upkeepia?
Primessä lukee kyllä stationaryn kohdassa mitä stationary-modelit saa tehdä. Sieltä luettuna -> Saa upkeepata.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Multi tarkoittaa tosiaan sitä, että aseessa on useampi erikoisuus kuin vain yksi. Muuten multi-sanan kohdalla lukee sen yhden erikoisuusominaisuuden nimi.

Melee attackeja voi ostaa perushyökkäyksen lisäksi lisää maksamalla yhden focuksen/furyn niin kauan kuin niitä riittää. Ranged attackeja voi ostaa myös lisää, mutta yhteensä ampua voi vain aseen ROF:n (rate of fire) verran. Useimmilla kavereilla/aseilla siis voi ampua vain kerran, koska niiden ROF on yksi.

Stationary warcaster voi upkeepata jo pelissä olevan loitsun, mutta ei taikoa lisää.

EDIT: Näköjään vähän myöhässä, mutta tulipa kertauksena =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Kiitos! Luulimme, etta upkeeppaus on ns taikomista. Primessa lukee vain mita ei saa tehda, mukaan lukien taikoa ja siina ei sanota upkeepista mitaan, siksi luulimme etta ei saa upkeepata, kun se on taikomista. No, nytpahan tiedetaan ens kerralla :).
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Säännöt”