"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

500p Trollbloodeja

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Rod

500p Trollbloodeja

Viesti Kirjoittaja Rod »

Ensimmäinen lista jonka teen hordesiin. Tässä se siis tulee:

Warlock:
Madrak Irohide 64p

Möröt:
2x Trolblood Impaler 150p
Dire Troll Mauler 111p

Troopit:
Trollkin Chapions 106
Thumper Crew 32

Solot:
Fell Caller 35

Yhteensä 498 pistettä

1. Onko laillinen
2. onko pisteet oikein
3. pärjääkö tällä skornelle mitenkään?
Kommenttia kiitos!
Viimeksi muokannut Rod, Ti 04.11.2008 18:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
The Captain
Valvoja

Re: 500p Trollbloodeja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Laillisuuden ja pistemäärien oikeellisuuden saa tarkistettua helposti lataamalla omalle koneelle Armies of Immoren -sovelluksen, johon olen itse täysin koukussa armeijalistoja laskiessani.

Hordes-puolelta on sen verran vähänlaisesti kokemusta (paitsi asiakaspuolelta, jossa tulee yleensä turpiin), etten osaa neuvoa, miten Skornea vastaan pitäisi pelata.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Skornen pahin vihollinen on maasto, mutta ilman Angusta tai Fell Callereita myös tuo oma listasi on sen kanssa pulassa. Jos trolleilta vie niiden ainoan valtin Skornea vastaan, ne häviävät. Skorne lyö lujempaa ja kääntää omat tappionsa sinua vastaan.

Tämä oman kokemukseni mukaan. Trollbloodien 'lockeista ikävimmäksi vastustajaksi olen ylivoimaisesti huomannut Grim Anguksen, juuri tuon maaston erinomaisen hyödyntämisen takia. Skorne kun ei 500pts pelissä pärjää maaston kanssa, vaikka mitä tekisi.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Kiitos kapulle ja tomille. Tuo armies of immoren onkin aika siisti ohjelma. Lisäsin Fell Callerin ja pari muuta sekä poistin long riderit.
Ja tuola skornelle pärjääminen ei oikeastaan ole ongelma sillä pikkuveli pelaa niillä, joten en voi hävitä (ja teen maaston täyteen maastoa:D). Kommentoikaa tuota listaa.
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Missä on championit?

Ota jotain pois ja laita ne listaan. TK Championit on No Brainer...
Joonatin

Viesti Kirjoittaja Joonatin »

On se välillä ihan kiva nähdä muitakin kuin perinteinen madrak+mauler+impalerit+champat. Fell caller on erittäin hyvä. Stonescribe on vähän kyseenalainen ja sen tilalle voi harkita jotain muutakin. Championit ovat yksi pelin kovimpia melee-yksiköitä, erityisesti Madrakin featin kera, mutta ilmankin luulisi pärjäävän. Erityisesti eMadrak pitää Kriel Warrioreista.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä

Öljyväri-tutoriaali
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Parantelin listaa. Lisäsin herkkusienet ja poistin tavalliset jampat. Thumperin lisäsin sinne koska figuuri on niin kiva enkä muuta keksinyt.
Ja sitten minä tykkään peruskaurasta, sillä omistan jo madrakin ja nuo möröt niin peruskaura on myös halpaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”