Unbreakable-kyssäri
Unbreakable-kyssäri
Miten on tämän laita; Koitan selittää mahd. selvästi että saan vastauksen mahd. nopeasti.
- Jos minun 20 warrioria tappelee vaikka 40 zombin kanssa ja sivuun kaartaa minun 12 slayeria, niin voiko Warriorit Breakata? Jos ne breikkaavat, zombithan jatkavat tappelua slayereiden kanssa!
- Jos minun 20 warrioria tappelee vaikka 40 zombin kanssa ja sivuun kaartaa minun 12 slayeria, niin voiko Warriorit Breakata? Jos ne breikkaavat, zombithan jatkavat tappelua slayereiden kanssa!
niih.
Nooh, sen verran vaikeasta paikasta kuin rulebookin otsikosta "Special Rules - Unbreakable", p.112MakeH kirjoitti:Lisää aihetta sivuten: voiko unbreakable yksikkö paeta charge reaktiona? voi olla, että tämä lukee selvällä suomen kielellä jossain ja olen vain missannut sen.
"They may never, however, declare that they are fleeing as a charge reaction, as they will literally die fighting under any circumstances."
Ha, eli sitä ei ollut selvällä suomen kielellä kirjoitettu mihinkään :- )Dolmot kirjoitti:Nooh, sen verran vaikeasta paikasta kuin rulebookin otsikosta "Special Rules - Unbreakable", p.112MakeH kirjoitti:Lisää aihetta sivuten: voiko unbreakable yksikkö paeta charge reaktiona? voi olla, että tämä lukee selvällä suomen kielellä jossain ja olen vain missannut sen.
"They may never, however, declare that they are fleeing as a charge reaction, as they will literally die fighting under any circumstances."
On tullut kaikkia näitä eri gw:n pelejä ja edikoita tullut plattua, eli säännöt menevät sekaisin jos niitä kaikkia edes muistaa.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Itseasiassa edes Immune to Psychologyn omaavat yksiköt eivät voi paeta Charge Reactionina.MakeH kirjoitti:Ha, eli sitä ei ollut selvällä suomen kielellä kirjoitettu mihinkään :- )Dolmot kirjoitti:Nooh, sen verran vaikeasta paikasta kuin rulebookin otsikosta "Special Rules - Unbreakable", p.112MakeH kirjoitti:Lisää aihetta sivuten: voiko unbreakable yksikkö paeta charge reaktiona? voi olla, että tämä lukee selvällä suomen kielellä jossain ja olen vain missannut sen.
On tullut kaikkia näitä eri gw:n pelejä ja edikoita tullut plattua, eli säännöt menevät sekaisin jos niitä kaikkia edes muistaa.
Juma, ehkä siksi että että sääntökirjassa lukee niin? "Troops immune to Psychology may never flee as a charge reaction - they are far too proud and brave to do this!" Sääntökirja, s. 112. Siinä tuli vielä fluffirationalisaatiokin samassa lauseessa, niille jotka niitä kaipaavat.KääpiöKuningas kirjoitti:Jaa miksi ei? Eihän se ole sama kuin unbreakable...!
-J
Guzlob kirjoitti:Juma, ehkä siksi että että sääntökirjassa lukee niin? "Troops immune to Psychology may never flee as a charge reaction - they are far too proud and brave to do this!" Sääntökirja, s. 112. Siinä tuli vielä fluffirationalisaatiokin samassa lauseessa, niille jotka niitä kaipaavat.KääpiöKuningas kirjoitti:Jaa miksi ei? Eihän se ole sama kuin unbreakable...!
-J
harmi yleensä ne "rohkeimmat" kuolee uhkarohkeutensa tähden ja ne pelkurit selviää hengissä :?