Warmachine/Hordes
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Warmachine/Hordes
Pelaako kukaan täälläpäin? On tässä tullut mietittyä jos aloittaisi pelailemaan tuotakin tekelettä, mutta ei sitä viitsi yksin pelailla.
Re: Warmachine/Hordes
Minä pelaan, tai no alottelen tässä, ja pari tuttuani pelaa.
Juuri tuli tilattua pienimuotoinen jengi ja vuodenvaihteen jälkeen varmaan pitää hankkia vahvistuksia. Joitain pelejä olen pelannut tätä, eli säännöt ovat osittain hallussa. Helsingin seudulla on tietääkseni useita pelaajia, tarkista masiina-alue.
en tunne kipua
Lisätään tohon mun viestiin vaikka että säännöt osaan mutta nappeja en omista kuin sen battleboxillisen.
Voe tokkopa löytyy pelaajakuntaa kerrakseen, heidän yhteen toimittaminen vaan on ollut enemmän kuin työlästä. Klikutappa tästä piruuttasi, niin saatatkin huomata että allekirjoittanut ja ennen kaikkea Celebdae (huzzah huuto hänelle) on aloittanut kampanjan tuoda pelaajat esiin pimennosta, takaisin valoon, pelaamaan lajia vallan mainiota. Rohkeasti vaan ottamaan osaa peli-iltoihin ja mahdollisesti tulevaisuudessa (taas) tapahtuviin kokonaisiin viikonloppu pelipäiviin :)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Kyllä minäkin pelaan, Cryxiä löytyy aika kasa, joten listakoko ei ole este. Muhun saa vapaasti ottaa YV:llä yhteyttä jos pelata haluaa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."