Ajattelin tässä kysellä, että miten se varjostus ja blendaus tehdään? Oisko mitään yksinkertaista "step-by-step" tapaa?
Olin tuossa saanut vähän negatiivista palautetta mun maalauksista ja haluaisin muuttaa asian. Kiitos!
Varjostus ja Blendaus
Re: Varjostus ja Blendaus
Katsoppas cool mini or not:ista tai Ninnun artikkelistä.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
silveriEdit: Viestin alkupätkä poistettu, liittyi ketjussa olleisiin viesteihin, jotka ylläpidon toimesta poistettu
Loistavaa, että haluat kehittyä maalaajana. Netti on blendaamisesta pullollaan artikkeleja ja step-by-step tutoriaaleja. Tapoja on useita ja "kaikki tiet vievät Roomaan". Suosittelen rohkeasti kokeilemaan eri tapoja ja harjoittelemaan maalaamalla figuja ihan niitten itsensä vuoksi ilman mitään pelikenttätarkoitusta.
Loistavaa, että haluat kehittyä maalaajana. Netti on blendaamisesta pullollaan artikkeleja ja step-by-step tutoriaaleja. Tapoja on useita ja "kaikki tiet vievät Roomaan". Suosittelen rohkeasti kokeilemaan eri tapoja ja harjoittelemaan maalaamalla figuja ihan niitten itsensä vuoksi ilman mitään pelikenttätarkoitusta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- ThiefGarrett
Jep, samaistun silverin kommenttiin. Eli ostakaa vaikka imperial guardeja, niitä on paljon rahaan nähden ja siinä varmaan taidot vähän kehittyy 20 ukon jälkeen. Olen itsekin kiinnostunut tuollaisista artikkeleista vaikka niistä jo vähän tiedänkin mutta janoan lisää tietoa ja taitoa maalausta koskien. Sotaa eivät varmaan minun figut tule koskaan näkemään...Silveri kirjoitti:silveriEdit: Viestin alkupätkä poistettu, liittyi ketjussa olleisiin viesteihin, jotka ylläpidon toimesta poistettu
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
Tässä on vielä yksi suomenkielinen linkki kuvien kera:
http://www.wellofminiatures.net/opas/valovar.htm
http://www.wellofminiatures.net/opas/valovar.htm
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277