black templars
-
tyranidman
black templars
onko tätä blac templateita uudistetaako joskus
-
Easterling
- Half-breed
Re:
Veikkaisin kaverin kysyvän että milloin BT:t uudistettaisiin. Noh vastaus tähän on ettei ainakaan hetkeen, eli ihan turvallisesti voisi olettaa että pääset codexilla vielä vuosia.Easterling kirjoitti:Anteeksi, mutta en ymmärrä mitä tarkoitat. Voisitko kirjoittaa selkeää suomea, niin on helpompi auttaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Easterling
Re: Re:
Aa, no sitten. Mutta vastasitkin jo, joten...Half-breed kirjoitti:Veikkaisin kaverin kysyvän että milloin BT:t uudistettaisiin. Noh vastaus tähän on ettei ainakaan hetkeen, eli ihan turvallisesti voisi olettaa että pääset codexilla vielä vuosia.Easterling kirjoitti:Anteeksi, mutta en ymmärrä mitä tarkoitat. Voisitko kirjoittaa selkeää suomea, niin on helpompi auttaa.
Btw, toi sun avatari on ihan törkeen näköne! Vaihda se vanha takasin :p
-
Guardian of Chaos
Re: black templars
Olen aivan samaa mieltä...Easterling kirjoitti:Btw, toi sun avatari on ihan törkeen näköne! Vaihda se vanha takasin :p
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
Minäkin.Guardian of Chaos kirjoitti:Olen aivan samaa mieltä...Easterling kirjoitti:Btw, toi sun avatari on ihan törkeen näköne! Vaihda se vanha takasin :p
Ja ettei tämä mennyt offtopiciksi, pitäneen minun sanoa jotain eli:
a) kirjoita paremmin
b) templareista ei ole ainakaan vielä edes tullut (tämän topicin lisäksi) mitään juttua jossa kerrottaisiin uudistuksesta, joten etköhän sinä ne seuraavat pari vuotta tuolla bt kodexilla pelaa.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Jos Black Templarseille on siis ihan omia nappuloita (lootassa jossa lukee Black Templars), niin miksen ole nähnyt niitä Oulun Fantsussa?
Offtopic: Kyllähän tuo Half-Breedin avatar on ihan hyvä, ei minua haittaa. Pitäkööt jos haluaa.
Offtopic: Kyllähän tuo Half-Breedin avatar on ihan hyvä, ei minua haittaa. Pitäkööt jos haluaa.
Kohtelu käytöksen mukaan.
- Rullakuski
Joku on varmaan ollut sinua nopeampi ja käynyt ostamassa sen sieltä. Ainahan niitä voi tilata lisää.Magzone kirjoitti:Jos Black Templarseille on siis ihan omia nappuloita (lootassa jossa lukee Black Templars), niin miksen ole nähnyt niitä Oulun Fantsussa?
Eikös niitä enää sitten tehdä, jos oikein tilata pitäisi?
Ne on vain loppunut varastosta ja tarvitsee tilata lisää? Ei ne niitä itse tee siellä..Magzone kirjoitti:Eikös niitä enää sitten tehdä, jos oikein tilata pitäisi?
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Hitto, luin Rullakuskin kommentin vahingossa väärin. Täytyy kai niitä odottaa, jos satun innostumaan ostamaan niitä.