eldareille battleforce!
- mursunaatio
eldareille battleforce!
moi! olen tässä jouluksi mietiskellyt eldarien aloitusta jo pitkään ja hartaasti. en jaksa enää marsuja, jokanen pelaa, tai on pelannut niilä.
no, onko eldareille battleforce hyvä aloitus paketti? siinähän tulee wave serpent, kuulemma hyvä kone kaikin puolin, war walker, 8 guardiania + 2 guardiania jotka ohjaa tykkiä, 4 dire angereia + exarxi, joo, eli siitä puuttuu HQ joten aattelin sitten äidiltä pyytää simmosta. mikä olisi hyvä HQ? farseer? joku phoenix lord?
hmm, tommosta mietin. toivottavasti muutkin ajattelee sitä hyvin kun aloitan marsujen sijaan eldareilla. oon täällä kuullut että nykyään eldarit on vaan noussut pimennosta ja on nyt aikase erinomaisia suhteelisesti. don`t worry, i have learned all things about the aspect warriors" olen siis perehtynyt niihin ja tiedän miten niillä pelataan. kiitokset jo etukäteen!
no, onko eldareille battleforce hyvä aloitus paketti? siinähän tulee wave serpent, kuulemma hyvä kone kaikin puolin, war walker, 8 guardiania + 2 guardiania jotka ohjaa tykkiä, 4 dire angereia + exarxi, joo, eli siitä puuttuu HQ joten aattelin sitten äidiltä pyytää simmosta. mikä olisi hyvä HQ? farseer? joku phoenix lord?
hmm, tommosta mietin. toivottavasti muutkin ajattelee sitä hyvin kun aloitan marsujen sijaan eldareilla. oon täällä kuullut että nykyään eldarit on vaan noussut pimennosta ja on nyt aikase erinomaisia suhteelisesti. don`t worry, i have learned all things about the aspect warriors" olen siis perehtynyt niihin ja tiedän miten niillä pelataan. kiitokset jo etukäteen!
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
Re: eldareille battleforce!
Suosittelen tarkastamaan foorumin OMV-palstan. Sieltä saa halvalla (hyviä) aloituspaketteja.
Ja kyllä se on ihan hyvä aloituspaketti.
Ja kyllä se on ihan hyvä aloituspaketti.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- mursunaatio
no, farseer vai phoenix lord?
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
Farseer. Herrat ovat nimettyjä erikoishahmoja ja niillä ei saa yleensä pelata turnauksissa.mursunaatio kirjoitti:no, farseer vai phoenix lord?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Tätä kieltoa ei enää ole, mutta jos turnauksen sääntöpaketissa kielletään nimetyt sankarit niin se on asia erikseen.Merimetsä kirjoitti:Farseer. Herrat ovat nimettyjä erikoishahmoja ja niillä ei saa yleensä pelata turnauksissa.mursunaatio kirjoitti:no, farseer vai phoenix lord?
Battleforcen lisäksi kannattaa luultavasti ostaa paketti, jossa tulee wave serpent + 5 Dire avengeria. Näin saat Dire avengereista kymmenen hengen squadin. Viisi on vähän liian pieni ryhmä toimiakseen tehokkaasti. Lisäksi wave serpent on hyvä transport vaikkapa howling bansheille tai fire dragoneille.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti
- mursunaatio
mutta battleforcessa tulee jo wave serpent, eikö?
Että simmosta...
Että simmosta...
-
Sami Jumppanen
Tuosta en itse tiedä, mutta mielestäni transportteja ei kannata hommata vain yhtä, jos sinulla on tarkoitus saada sillä jotakin aikaiseksikin, se kun voidaan ampua alas.mursunaatio kirjoitti:mutta battleforcessa tulee jo wave serpent, eikö?
Tulee, mutta sitten sinulla on kaksi, jos ostat sen 5 dire avengers + wave serpent -boksin.mursunaatio kirjoitti:mutta battleforcessa tulee jo wave serpent, eikö?
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti