"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space hulk säännöt?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Crowmire
Viesti:

Space hulk säännöt?

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

Muistelisin, että GW pläjäytti Space Hulkin säännöt ja jotain karttoja ilmaseksi ladattavaksi joskus(olisikohan sillon kun Termikset muutui medium basen kokoseksi), vaan en nyt löydä mistään.

Eli tekikö muistini tepposet vai onko ne poistettu vai olenko huono etsimään?

kiitos
Silveri

Re: Space hulk säännöt?

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Voi olla että poistivatkin. Gorkamorkankin säännöt olivat jossain vaiheessa ilmaiseksi ladattavissa, mutta eipä näy enää.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
S@mpyl@

Viesti Kirjoittaja S@mpyl@ »

Silveri kirjoitti:Gorkamorkankin säännöt olivat jossain vaiheessa ilmaiseksi ladattavissa, mutta eipä näy enää.
Mutta GorkaMorkahan löytyy vielä GW uusilta ja [sarcastic] loistavilta [/sarcastic] sivuilta. click.
Äkki vilkaisulta ei Space Hulkia näkynyt.
Mitä sen väliin laittaisikaan?
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

SH:n kirjat ja karttapalat löytyvät ainakin Boardgamegeekistä, hakemalla Googlesta haulla "space hulk pdf", tai luultavasti huutamalla vaikka torilla riittävän kuuluvalla äänellä.

En tiedä mitkä näistä tavoista ovat virallisesti GW:n hyväksymiä keinoja hankkia nuo materiaalit, mutta kun kerran edes BGG:n sivuilta ei kirjoja ole poistettu, niin kaippa ne saa ladata mistä huvittaa.

http://www.boardgamegeek.com/boardgame/2163
http://www.boardgamegeek.com/file/info/2266
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”