"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ground Pounder Miniatures

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Ground Pounder Miniatures

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Syssymmällä toimintaansa aloitellut uusi yrittäjä Ground Pounder Miniatures on joulun kunniaksi pukannut näytille vihriöitä ensimmäisistä, tulossa olevista scifimalleistaan:
http://www.ground-pounder.com/blog/?page_id=6

Malleille on luonnollisesti myös (nähtävästi pienten yksikköjen kahakointiin keskittyvä) peli, kummallista kyllä sekin nimeltään Ground Pounder. Firma mainostaapi peliään pääsivullaan näin sanoen:
Ground Pounder is a new fast-paced and dynamic 32mm tabletop miniatures skirmish game that mixes epic space opera with gritty science fiction in a universe that is teetering on the brink of open conflict
Tommost se tulevaisuus pakkaa olemaan peleissä tietysti. Mut ainakin nuo aseet näyttävät CADeinä tosi hyviltä.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Silveri

Re: Ground Pounder Miniatures

Viesti Kirjoittaja Silveri »

tnjrp kirjoitti:Ground Pounder. Firma mainostaapi peliään pääsivullaan näin sanoen:
Ground Pounder is a new fast-paced and dynamic 32mm tabletop miniatures skirmish game that mixes epic space opera with gritty science fiction in a universe that is teetering on the brink of open conflict
En tiedä oikein pitäisikö tuolle itkeä vai nauraa. Tuntuisi että klisee olisi poltettu loppuun, höystetty potkitulla kuolleella hevosella ja mausteeksi ripoteltu hieman omaperäisyyden puutetta. Ihan hassuja öttiäisiä tosin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Silveri kirjoitti:En tiedä oikein pitäisikö tuolle itkeä vai nauraa. Tuntuisi että klisee olisi poltettu loppuun, höystetty potkitulla kuolleella hevosella ja mausteeksi ripoteltu hieman omaperäisyyden puutetta. Ihan hassuja öttiäisiä tosin.
Onko ongelma siis taustassa vai säännöissä vai molemmissa? Tausta nyt on itsestäänselvää klichettä, mutta mitäpä muuta kannattaisi odottaa (pahimmissa esimerkeissä "sitä muuta ei haluaisi odottaa".) Sääntöjen mainoslauseesta ei saa kokonaista kuvaa, mutta aika moni peli nykyään seuraa mainostettua linjaa.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Aika mukavan näköistä figua oli tulossa ja aseista tykkäsin kovasti minäkin. Sopiipa vain toivoa, että nyt tarjottaisiin ensimmäinen minun mieleen oleva battlesuittikin vihdoin viimein. Toinen miellyttävä juttu oli, että ainakin nyt esillä olleet modelit eivät olleet suoraan asistettuja valmiiksi, tykkäisin kovasti, kun joku tekisi figulinjaa, jolle voi tosiaan itse valita mitkä aseet laittaa, tai jättääkö kokonaan laittamatta.

Säännöistä nyt ei noiden kliseiden perusteella mitään toki vielä voi sanoa, mutta edelleen sopiva sääntösetti Mad Max henkiseen pelailuun on hakusessa, eihän sitä koskaan tiedä, jos tämä käsittelisi kevyitä ajoneuvoja niille kuuluvalla kunnioituksella. (No tuskin kuitenkaan.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”