arvostelkaa armejialistani!
HQ
chapter master
-storm bolter
-lightning claw
-artificer armour(miten se kirjoitettiinkaan)
-digital wepons
-auxilary granade launcher
-melta bombs
-183pts
ELITES
terminator squad
-assault canon
-2x chainfist
-230pts
drednaught
-extra armour
-120
TROOPS
tactical squad
-plasma pistol
-plasma gun
-misle launcher
-195pts
scout squad
-camo cloaks
-sniper rifles
-misle launcher
-100pts
scout squad
-heavy bolter
-power wepon
-melta bombs
-teleport homer
-120pts
FAST ATTACK
assault squad
-sergeant w.plasma pistol
-marine w.plasma pistol
-melta bombs
-150
T:998pts
edit:korjattu on!
mariinit 1000pts
- kersantti pippuri
mariinit 1000pts
Viimeksi muokannut kersantti pippuri, Ti 06.01.2009 00:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Half-breed
Re: mariinit 1000pts
Listassasi on paljon laskuvirheitä. Tarkista Dredin, ja Assault squadin pistehinnat. Muutoin listan ongelma on panssarintorjunta. Kaksi missileä ei kuitenkaan aina riitä tankkeihin (Etenkin kun toinen on BS3.) ja kunnon torjuntaan listasi pystyy vain lähietäisyydeltä, johon taas ei ole tarpeeksi nopeutta päästä. Lisäksi mitä Masterisi tekee Hellfireillä, kun hällä ei ole asetta jossa niitä voi käyttää?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mä tykkäisin power fististä assault squadissa. Panssarintorjunta puuttuu mutta muuten ihan näppärän näköinen lista.
- kersantti pippuri
Tarkistin itse niin minun mielestäni assault squad oli juuri oikean hintainen.Half-breed kirjoitti:Listassasi on paljon laskuvirheitä. Tarkista Dredin, ja Assault squadin pistehinnat. Muutoin listan ongelma on panssarintorjunta. Kaksi missileä ei kuitenkaan aina riitä tankkeihin (Etenkin kun toinen on BS3.) ja kunnon torjuntaan listasi pystyy vain lähietäisyydeltä, johon taas ei ole tarpeeksi nopeutta päästä. Lisäksi mitä Masterisi tekee Hellfireillä, kun hällä ei ole asetta jossa niitä voi käyttää?