Mistä erilaisia vampyyreja VC armeijaan?
Mistä erilaisia vampyyreja VC armeijaan?
Haluaisin saada jostain sopivia figuja erilaisiksi vampeiksi Vampire Counts armeijaani.
Ei myöskään huvittaisi ostaa noita vanhoja vampyyreja koska useat niistä on melko tyhmän näköisiä.
Onko kellään visiota, että mitkä jonkin toisen armeijan (tai miksei eri pelinkin jos figu on sen kokoinen) figusta voisi
saada kohtuu helpolla konversiolla hyvän vampyyrin?
Empiren velhoja meinaan ostaa varmaankin ja tehdä niistä necromancereita. Ovat about sellaisenaan jo ihan käypiä kunhan maalaa vähän kalpeiksi ja ehkä jotain ghastlya iskee kiinni. Mutta olisiko jotain vampiksi sopivaa? Minulle noi armeijat eivät ole kovin tuttuja kun olen melko aloitteleva pelaaja.
Tällä hetkellä minulla on:
- Vampire lord (naispuolinen perus figu)
- Vlad von Carstein
Kiitti.
Ei myöskään huvittaisi ostaa noita vanhoja vampyyreja koska useat niistä on melko tyhmän näköisiä.
Onko kellään visiota, että mitkä jonkin toisen armeijan (tai miksei eri pelinkin jos figu on sen kokoinen) figusta voisi
saada kohtuu helpolla konversiolla hyvän vampyyrin?
Empiren velhoja meinaan ostaa varmaankin ja tehdä niistä necromancereita. Ovat about sellaisenaan jo ihan käypiä kunhan maalaa vähän kalpeiksi ja ehkä jotain ghastlya iskee kiinni. Mutta olisiko jotain vampiksi sopivaa? Minulle noi armeijat eivät ole kovin tuttuja kun olen melko aloitteleva pelaaja.
Tällä hetkellä minulla on:
- Vampire lord (naispuolinen perus figu)
- Vlad von Carstein
Kiitti.
Re: Mistä erilaisia vampyyreja VC armeijaan?
Pari ainakin tuli mieleen:
-Bretonnia Damsel
-Dark elf Hag queen
-Wood Elf Male Spellsinger, Casting
-Bretonnia Damsel
-Dark elf Hag queen
-Wood Elf Male Spellsinger, Casting
Reaperilta löytyy sopivia vamppi figuja =)
Reaperilta? Nyt en osaa vetää yhteyttä?
Pitää tutustua, mutta onko Reaper nyt eri peli?
Reaper on figuvalmistaja. Nappeja saapi esimerkiksi sotataidosta ja varmaan jostain muustakin suomalaisesta nettikaupasta.Ohris kirjoitti:Reaperilta? Nyt en osaa vetää yhteyttä?
http://www.reapermini.com/
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Half-breed
Yhtiö joka valmistaa miniatyyrejä.Ohris kirjoitti:Reaperilta? Nyt en osaa vetää yhteyttä?
Green uns go fasta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Kaamos_tulee
- Viesti:
Minäkään en oikein ole tyytyväinen GW:n vamppyyreihin, etenkin uusiin. Reaperilla on kyllä muutama oikein hieno vamppyyri, yhden tilasinkin boostepistä. Ne onkin tyylikkäitä ja erilaisia.
Esim. tämä: http://www.boostep.fi/imagemagic.php?im ... page=popup
Esim. tämä: http://www.boostep.fi/imagemagic.php?im ... page=popup
Jep, toi reaper on aika hyvä. Niillä on monta erilaista. Eiköhän sieltä löydy mieleiset vampyyrit.