Jepjep, eli tällästä tällä kertaa:
Lord: lvl3, dread knight, 2 scrolls, cadaverous cuirass
vampire: bsb, dread knight, drakenhof banner
2x10 ghouls
20 zombies: musician
5 black knights: barding, musician, standard, banner of dead legion
8 black knights: barding, musician, standard, banner of hellfire
10 black knights: barding, musician, standard, banner of strigos
varghulf
varghulf
=2000pts, 6PD, 5 DD, 2 scrolls
Tarkotus ois siis mennä niin pirullisen lujaa päälle, tällä magialla ei muuten paljoa juhlita. Vargit pitää ritarit vauhdissa, coret on täytettä. Vois ottaa zombeja enempikin itseasiassa
6PD VC, 2k. Mitä kaikkea sinne mahtuukaan.
- jupu_pupu_mies
Re: 6PD VC, 2k. Mitä kaikkea sinne mahtuukaan.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi olet niin ihastunut 8 knigthin yksiköihin? Mutta joo onhan tuo vähän arveluttavaa jos vastustajalla on paljon magiaa ja kova strenaista sellaista. Itse pitäisin ritareita pienempänä yksikkönä ja ottaisin wizardin.
Kato jos noi charat menee sinne? Onko käsitys "VC:n regebunkkeri" tuttu?jupu_mies kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt miksi olet niin ihastunut 8 knigthin yksiköihin? Mutta joo onhan tuo vähän arveluttavaa jos vastustajalla on paljon magiaa ja kova strenaista sellaista. Itse pitäisin ritareita pienempänä yksikkönä ja ottaisin wizardin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Juu, sinnehän ne on menossa. Toi on tollanen bunkkeri rullaluistimilla, vauhtia vähän enempi kun grave guard-boksissa. Kyllä mä luottasin aika paljon ton boksin kestoon, on sillä niin kovaa menty tähänkin asti. noi 2 muuta lootaa saattaa vähän lämää ottaakin matkalla :/
eikös nuo 10 ghoulin yksiköt oo hitusen huonoja kun ei oo ketään kasvattamassa niitä?
myös miettisin vähän ton Lordin varustusta, sinne vois lätkästä viel jotain, kuten red fury/master of the black arts, ja eikös se olisi parempi pistää se hellfire niille 10 black knihtille ja se strigos tolle 8:sille, ku ei oo kivaa sitt ku tulee fire immuunia ja sun lordi o täysin kykenemätön.
myös miettisin vähän ton Lordin varustusta, sinne vois lätkästä viel jotain, kuten red fury/master of the black arts, ja eikös se olisi parempi pistää se hellfire niille 10 black knihtille ja se strigos tolle 8:sille, ku ei oo kivaa sitt ku tulee fire immuunia ja sun lordi o täysin kykenemätön.
Joo, zombit ois paljon parempia, mutta mulla ei taida ihan vielä riittää figut. Pitää maalailla lisää fillereitä. (okei, mulla ei IHAN oo vielä tarpeeks ritareitakaan, eli vähän heikko argumentti...).
Master of black artsin haluisin tonne ehdottomasti joo, mutta mistä 50 pistettä? Jos vampin pudottaisi WK:ksi ilman peistä, ja ottais muusikon zombeista, vois just ja just riittää kait. Käytännössä +1PD, -1DD, ja vähempi iskutehoa bösbille, enempi kestoa bösbille
Master of black artsin haluisin tonne ehdottomasti joo, mutta mistä 50 pistettä? Jos vampin pudottaisi WK:ksi ilman peistä, ja ottais muusikon zombeista, vois just ja just riittää kait. Käytännössä +1PD, -1DD, ja vähempi iskutehoa bösbille, enempi kestoa bösbille