Magneetteja ja marsuja.
Magneetteja ja marsuja.
Nyt kun rupeaa noita ukkeleita kerääntymään niin rupean pihiksi enkä halua ostaa kasaa uusia termareita, saati lisää dreadeja (yadda yadda).
Fantsusta saa nuita rare earth magneetteja, joiden koko on siellä 5mm*1mm hujakoilla, ovat omasta mielestäni vähän turhan isoja termiksiin. Joten osaisikohan joku kertoa mistä saisi (halvalla 8-)) esim 4*1 tai jopa 3*1 kokoisia magneetteja?
Haulla kun suhelsi menemään, niin on vilahdellut jos jonkinsortin liikettä (gaussboys, neotexx, i-magnet, jnejne). Mutta kaikki postaukset olivat jostain vuodelta peruna ja nakkisota - joten nykyaikaisempia kokemuksia kaivataan.
Fantsusta saa nuita rare earth magneetteja, joiden koko on siellä 5mm*1mm hujakoilla, ovat omasta mielestäni vähän turhan isoja termiksiin. Joten osaisikohan joku kertoa mistä saisi (halvalla 8-)) esim 4*1 tai jopa 3*1 kokoisia magneetteja?
Haulla kun suhelsi menemään, niin on vilahdellut jos jonkinsortin liikettä (gaussboys, neotexx, i-magnet, jnejne). Mutta kaikki postaukset olivat jostain vuodelta peruna ja nakkisota - joten nykyaikaisempia kokemuksia kaivataan.
Re: Magneetteja ja marsuja.
Gaussboyseilta olen magneetteja tilannut useaan kertaan vuosien varrella, viimeisin lähetys saapui viime viikolla.
Heiltä ainakin löytyy mukavasti eri kokoisia ja muotoisia vaihtoehtoja.
S.
S.
Tilasin omani supermagnete.de:stä, koko on pienin mitä niiltä löytyi eli 3mm x 1mm kiekko, aika täydellinen juuri terminaattoreiden käsien magnetisoimiseen. Hintaa sadalle magneetille kertyi 16 euroa plus postit 9 euroa, joten ihan halvin mahdollinen paikka tuo tuskin on. E-baystä saa kuulemma halvemmalla, jos löytää myyjän joka suostuu postittamaan Suomeen (tai siis ylipäätään ulkomaille).
Pelkästään rahan säästön takia magnetisointiin ei välttämättä kannata muuten lähteä jos kyse on isommasta figumäärästä, koska marineille (etenkin noille termareille) tulee aina bokseissa selvästi vähemmän hartiasuojia kuin käsiä/aseita, ja ylimääräisten tilailemiseen irtobitsejä myyvistä paikoista saa kulumaan pelottavan paljon rahaa, jopa enemmän kuin yksi boksi figuja jossain maelstromilla tai muussa halvemmassa paikassa maksaa. Tietysti ei ehkä ole pakko magnetisoida ihan jokaista mahdollista aseoptiota niin kuin minä olen tekemässä...
Pelkästään rahan säästön takia magnetisointiin ei välttämättä kannata muuten lähteä jos kyse on isommasta figumäärästä, koska marineille (etenkin noille termareille) tulee aina bokseissa selvästi vähemmän hartiasuojia kuin käsiä/aseita, ja ylimääräisten tilailemiseen irtobitsejä myyvistä paikoista saa kulumaan pelottavan paljon rahaa, jopa enemmän kuin yksi boksi figuja jossain maelstromilla tai muussa halvemmassa paikassa maksaa. Tietysti ei ehkä ole pakko magnetisoida ihan jokaista mahdollista aseoptiota niin kuin minä olen tekemässä...
Mites noiden postikulut, jossain noista haun kätköistä löytyneistä postauksista olin lukevinani aika suolaisista kuluista.. Oikein nappaa, jos postikulut ovat yhtäsuuret/suuremmat kuin ite magneettien hinta..Clavos kirjoitti:Gaussboyseilta olen magneetteja tilannut useaan kertaan vuosien varrella, viimeisin lähetys saapui viime viikolla.
S.
Minä tilasin Ebaysta magnetsmagnetsmagnets -nimiseltä myyjältä 50 kappaletta 0,5mm x 3mm kiekkoja noin viidellä eurolla.
Erinomainen hinta, laatu ja erityisesti koko. Suosittelen.
Helsingissä Sinellin Yrjönkadun liikkeestä saa voimamagneetteja (killtäviä neodyymimagneetteja), jotka maksoivat muistaakseni 2 euroa 10 kpl.
- Isompi 10mm halkasija, paksuus 2mm.
- pienempi 5mm halkaisija, paksuus 2mm.
- Isompi 10mm halkasija, paksuus 2mm.
- pienempi 5mm halkaisija, paksuus 2mm.
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Mhjoo, vilkasin sällin ebay storea ja täytyy myöntää ettei oo hinnalla pilattu.. Sitten pitäs varmaan vaan jaksaa ihmetellä, että miten monta eri rekisteröitymistä ym. tarvii duunaa (ebay, paypal) ja miten koko homma vielä toimii, että saa kaiken yhteen lähetykseen ja ylimääräset postikulut poikki..Mehu kirjoitti:Minä tilasin Ebaysta magnetsmagnetsmagnets -nimiseltä myyjältä 50 kappaletta 0,5mm x 3mm kiekkoja noin viidellä eurolla.
Viimeisestä tilauksesta:Tuumi kirjoitti:Mites noiden postikulut, jossain noista haun kätköistä löytyneistä postauksista olin lukevinani aika suolaisista kuluista.. Oikein nappaa, jos postikulut ovat yhtäsuuret/suuremmat kuin ite magneettien hinta..Clavos kirjoitti:Gaussboyseilta olen magneetteja tilannut useaan kertaan vuosien varrella, viimeisin lähetys saapui viime viikolla.
S.
Subtotal: $17.75
Shipping cost: $10.00
S.
- Zaraki Kenpachi
http://www.i-magnetoy.com/tuotteet.htm
Tuolta olen itse tilannut magneettini, laita sähköpostilla mitä haluat ja kuinka paljon niin laittavat sinulle hinnan jos löytyy oikeanlaisia magneetteja.
Tuolta olen itse tilannut magneettini, laita sähköpostilla mitä haluat ja kuinka paljon niin laittavat sinulle hinnan jos löytyy oikeanlaisia magneetteja.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Sitten jos haluat on mahdollisuus ostaa magneetti nauhaa jota saa laikattua minkä kokoista tarviit.
Vasta kappaleeksi osta maali johon magnetti tarttuu se maali maksaa muistakkseni 6 euroo ja saa malattua 6 meliötä.
Eli magneetti maali nimellä, eivät tule liian vahvaksi mutta eivät tipu.
Tollanen ehdotus.
Vasta kappaleeksi osta maali johon magnetti tarttuu se maali maksaa muistakkseni 6 euroo ja saa malattua 6 meliötä.
Eli magneetti maali nimellä, eivät tule liian vahvaksi mutta eivät tipu.
Tollanen ehdotus.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
- Khorne Marien
Malkuth kirjoitti:Tilasin omani supermagnete.de:stä, koko on pienin mitä niiltä löytyi eli 3mm x 1mm kiekko, aika täydellinen juuri terminaattoreiden käsien magnetisoimiseen. Hintaa sadalle magneetille kertyi 16 euroa plus postit 9 euroa, joten ihan halvin mahdollinen paikka tuo tuskin on.
Tarkoitatko tätä?
Joo, tarkoitan.space marien kirjoitti:Malkuth kirjoitti:Tilasin omani supermagnete.de:stä, koko on pienin mitä niiltä löytyi eli 3mm x 1mm kiekko, aika täydellinen juuri terminaattoreiden käsien magnetisoimiseen. Hintaa sadalle magneetille kertyi 16 euroa plus postit 9 euroa, joten ihan halvin mahdollinen paikka tuo tuskin on.
Tarkoitatko tätä?
- Khorne Marien
Sopii siis marineiden käsiin, vai?Malkuth kirjoitti:Joo, tarkoitan.space marien kirjoitti:Malkuth kirjoitti:Tilasin omani supermagnete.de:stä, koko on pienin mitä niiltä löytyi eli 3mm x 1mm kiekko, aika täydellinen juuri terminaattoreiden käsien magnetisoimiseen. Hintaa sadalle magneetille kertyi 16 euroa plus postit 9 euroa, joten ihan halvin mahdollinen paikka tuo tuskin on.
Tarkoitatko tätä?
Entä tiedätkö mitkä sopii esim. dreadnoughtiin?
Millä te muuten kiinnitätte magneetit kiinni figuihin(Muovisiin ja metallisiin?)
Itse olen juuri noilla 3x1 mm magneeteilla. Reikä poralla. jos ei ole sopivaa terää, kannatta hankkia. On paljon helpompaa juuri oikean kokoiseen reikään.
Olen tunkenut reikään hieman green stuffia (sovitukseksi) ja liimannut pikaliimalla.
Tuolla seoksella kyllä pysyy. Stuffi sitten kovettuu nopeasti pikaliimattuna eli muotoile ensin ja sitten vasta liimaa.
Olen tunkenut reikään hieman green stuffia (sovitukseksi) ja liimannut pikaliimalla.
Tuolla seoksella kyllä pysyy. Stuffi sitten kovettuu nopeasti pikaliimattuna eli muotoile ensin ja sitten vasta liimaa.
- Mr Cartier
Itse käytän toistaiseksi magneettinauhaa jonka leikkelen oikeankokoiseksi, mutta se tahtoo olla silti hieman liian heikkoa. Mielummin pikkuisen liian tiukka kuin heikko.
Vahingosta viisastuu.
Joo. Onhan se tiukka parempi kuin löysä.
"Life is like a baseball game: It helps if you' re wearing pants."
- Khorne Marien
Sori nosto mutta minkä kokoiset sopivat dreadnoughtiin? Onko 6mm halkaisijaltaan sopivia?
-
potatomoto
Ehkä sen dredin käden voi mitata?space marien kirjoitti:Sori nosto mutta minkä kokoiset sopivat dreadnoughtiin? Onko 6mm halkaisijaltaan sopivia?
Jos dreadin käsiä nyt ylipäätään tarvii magnetoida, niin kyllä luulis noiden 3mm lätkien mitä oon terminaattoreihini tunkenut riittävän myös dreadiin..
Tosin omat kokemukset dreadeista rajoittuu lähinnä AoBR:n dreadeihin millä on jo ennestään helposti irtilähtevät kädet mitä ei tartte ees miettiä liimaavansa/magnetoivansa..
Tosin omat kokemukset dreadeista rajoittuu lähinnä AoBR:n dreadeihin millä on jo ennestään helposti irtilähtevät kädet mitä ei tartte ees miettiä liimaavansa/magnetoivansa..
- Khorne Marien
mutta ehkä sitä ei vielä ole?potatomoto kirjoitti:Ehkä sen dredin käden voi mitata?space marien kirjoitti:Sori nosto mutta minkä kokoiset sopivat dreadnoughtiin? Onko 6mm halkaisijaltaan sopivia?