Minun ja skarsnik96:sen hullu idea!!
- jupu_pupu_mies
Minun ja skarsnik96:sen hullu idea!!
Olemme aloittelemassa projektia. HOMER the tallyman of springfield. Menemme ensi lauantaina lahteen ja ostamme sieltä epidemus figun. Nakkamme sen siitä tuolista pois. Konffaamme tuolin nojatuoliksi ja tungemme Homerin siihen. Meidän piti ensin tehdä obelix mutta lelua ei löytynyt mistään:(. Tarvitsisimme neuvoja mistä tehdä donitsi ja miten tehdä puutuolista nojatuoli ajattelimme että jotain ppehmeää materiaalia voisi hankkia ja sillä päällystää tuolin.
Re: Minun ja skarsnik96:sen hullu idea!!
Fimo, tai Das-massa. Lienevät samoja asioita. Noista voi muovailla mielensä mukaan vaikka mitä ja kovettuvat vasta uunissa.
ööh, eikö iha kannattaisi väsätä se tuolikin itse? Kuitenkin aika kallis sijoitus kun ostaa figun, ja heittää/peittää kaiken alkuperäisen veks.
- jupu_pupu_mies
No juu mutta skarsnik aikoo vääntää "oikean" ukkelin muta harkitaan asiaa
Fimo kovetetaan uunissa, das-massa kuivuu huoneenlämmössä.QQ3 kirjoitti:Fimo, tai Das-massa. Lienevät samoja asioita. Noista voi muovailla mielensä mukaan vaikka mitä ja kovettuvat vasta uunissa.
Siisno miten eroaa jostain puttystä, framen paloista väsätyn rungon päälle rakennettu nojatuoli, tuosta epidemuksen tuolia runkona käyttävään? No joo, epidemuksen tuolia pohjana käyttänyt on painavampi ja kalliimpi. Ihan yhtä oikeita ukkeleita ne on. Kello viiden uutiset kuittaa.jupu_mies kirjoitti:No juu mutta skarsnik aikoo vääntää "oikean" ukkelin muta harkitaan asiaa
Fimo. Unohtakaa Das-massa saman tien.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Green stuff, milliputty, magic sculpt, procrate yms. anyone? Paljon helpompia työstää ja jälki tasaisempaa..