Eli kun nyt tuota on pientä kiinnostusta CSM:ään pinttynyt päähäni, niin täytyykin tehdä tutkimusta siitä miten ne eroavat nykyisestä armeijastani,Tyranideista.
Muutama vertaileva kysymys tähän:
1. Kummat on nopeampia?
2. Kumpi saa enemmän nappeja pöydälle?
3. Kummalla enemmän valikoimaa yksiköissä?
4. Kummalla enemmän tulivoimaa/ raskasta kalustoa?
Eli tämmöistä tällä kertaa, kiitän etukäteen jo tulevista vastauksista.
Miten CSM eroaa Tyranideista?
-
Shadowdwarf
- 'Neljäviitonen
Re: Miten CSM eroaa Tyranideista?
1. Tyrkyt
2. Tyrkyt
3. Jaa-a. Kaaoksella on kyllä yksiköitä enemmän, mutta niillä ei ole mitään biomorphien vastaista,
joilla saa tehtyä samasta yksiköstä erityylisiä. Esim. nidien worrut voivat olla joko ampuvia, lähistelijöitä, siivekkäitä jne.
4. Kaaoksella
2. Tyrkyt
3. Jaa-a. Kaaoksella on kyllä yksiköitä enemmän, mutta niillä ei ole mitään biomorphien vastaista,
joilla saa tehtyä samasta yksiköstä erityylisiä. Esim. nidien worrut voivat olla joko ampuvia, lähistelijöitä, siivekkäitä jne.
4. Kaaoksella
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
-
Shadowdwarf
Selvä, kiitos noista mutta sitten joku voisi kertoa miten nämä kaksi eroavat pelityyliltään? Ja jos voisitte perustella vastauksenne,kiitos.
CSM:llä on joustavammat joukot. Perusmosureilla on sekä ampuma- että lähitaisteluaseet, jolloin ne voivat vaihtaa taktiikkaansa tilanteesta ja vihollisesta riippuen. Tyrannidit ovat yksipuolisempia, eli joko ammutaan tai lähitaistellaan. Yleensä lähitaistellaan. Tyrkkyjä saa enemmän, jolloin (gaunttien tapauksessa surkean) laadun saa korvattua määrällä. Kaaosmariineilla ei massalla jyrääminen onnistu, mutta laatu on parempi. Niiltä löytyy myös enemmän raskasta tulivoimaa kuin tyrannideilta, sekä ajoneuvoja.
CSM on siis joustavampi mutta pienempi armeija kuin tyrannidit.
CSM on siis joustavampi mutta pienempi armeija kuin tyrannidit.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
-
Shadowdwarf
Kumpi on sitten rahallisesti edullisempi? Veikkaisin CSM:ää, mutta en olisi niinkään varma. Kummalla enemmän metallifiguja?
CSM.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."