6 mm 1. maailmansota?
6 mm 1. maailmansota?
Onko kiinnostuneita satunnaista peliä varten? Ajattelin hankkia irregularilta armeijan ja jotain maastokappaleita, mutta jos ei ketään muuta kiinnosta, niin en nyt ihan omaksi iloksi viitsisi näitä kuitenkaan ostaa. Onko ehdotuksia sääntöjärjestelmästä?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Re: 6 mm 1. maailmansota?
Great War Spearhead näyttää päällepäin pelattavalta, mutta en kyllä tunne tarjontaa lainkaan.
Hmm.. pitää vielä miettiä. Nyt innostuskärpänen iski 10 mm samuraihin, mutta toki nämäkin vielä kiinnostavat. Irregularilta ainakin saa 6 mm WWI-figuja ja jos skaalaa nostaisi 10 mm:iin, niin Pendrakenilta löytyisi myös läjäpäin tavaraa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Ainakin 10mm tankkien kohdalla en Pendrakeniin koskisi. Olen muutaman WWI tankin sieltä kokeeksi tilannut, ja valu oli todella karua. Saattaa tietysti olla huono eräkin, eivätkä ne paljon maksaneet.
Joka tapauksessa, jos oma 10mm WWI projekti joskus etenee/lähtee liikkeelle, niin tankit tulevat kyllä Wargames Southilta. Aiemmin tilaamieni WWII tankkien perusteella laatu on ihan tolkuttoman kovaa, ja uusien WWI tankkien kuvat näyttävät tosi hyviltä. Hintaa on tietysti Pendrakeniin verrattuna reilusti, mutta laatu korvaa kyllä hintaeron. Minifigsiltä ei taida valitettavasti löytyä WWI ukkoja, niillä on ollut sekä laatu, että hinta kohdallaan
Niilo
Joka tapauksessa, jos oma 10mm WWI projekti joskus etenee/lähtee liikkeelle, niin tankit tulevat kyllä Wargames Southilta. Aiemmin tilaamieni WWII tankkien perusteella laatu on ihan tolkuttoman kovaa, ja uusien WWI tankkien kuvat näyttävät tosi hyviltä. Hintaa on tietysti Pendrakeniin verrattuna reilusti, mutta laatu korvaa kyllä hintaeron. Minifigsiltä ei taida valitettavasti löytyä WWI ukkoja, niillä on ollut sekä laatu, että hinta kohdallaan
Niilo