"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dreadnoughtin konvertointi (aseet, asennot yms.)

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Henri Ketonen

Dreadnoughtin konvertointi (aseet, asennot yms.)

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Elikkä. Jotenkin kun mä katoin tota Dreadnoughtia sääntökirjan sivulla 91 ja vertasin asentoa tohon figuun, mä rupesin miettimään että miten siitä saisi ikään kuin liikkuvamman, tai sinnepäin. Miten sen asentoa voisi muuttaa, ja miten nuo typerät töppöjalat saisi näyttämään sellaisilta että niillä kävellään?

Sitten, miten tuosta Assault Cannonista saisi aikaan Plasma Cannonin, tai Twin Autocannonin. Yhden hyvän Twin Heavy Bolter konversion mä olen jo nähnyt, mutta ajatuksia siitäkin kuunnellaan.
zqmfgb
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Asennoista en hirveemmin tiedä, mutta tiedän hyvän tavan tehdä multi-melta. Assault cannonista piippu pois, tilalle joko landspeederin multi-melta tai demolisherissä tulevasta toinen multi-melta sponson. Assault cannonin panos boxi ja rihla pois, tilalle tavallisista sähkö johdoista johdot rihlan tilalle ja tankeissa tulevasta heavy fleikusta kaasu säiliö panos boxin tilalle. Tulee kyllä hieno...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
psy-coma

Viesti Kirjoittaja psy-coma »

ei varmaan auta, mutta itse tein dreadnought c.c.ween assault cannonista.
perusmarinen shoulderpadeja poikki siitä kohtaa mistä se alkaa kaartua. greenstuffia koloihin ja muutenkin antaamaan vähän luonnollisuudern tuntua.
"Do not seek death, it will find you"
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Dreadnoughtista liikkuvamman? Minusta sen kuuluu olla tuollaisen järkäleen näköinen eikä mikään Tuuli Matinsalo...
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Klaital

Viesti Kirjoittaja Klaital »

Plasmacannon ja twin autocannon molemmat tulee vissiin mukana chaos dreadissa, ja ne voi myös tilata mail orderista.
'Overkill, is enough.'

Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Liikkuvampi Dreadnought... Liimataan jalat kiinni torsoon "45 asteen kulmassa", eli ajattele että sivusta sivuun kulkisi viiva. Oikea (tai vasen) jalka eteenpäin 45*, jolloin toinen jalka siirtyy taaksepäin samat 45*. Näyttää siltä kuin se on juuri ottamassa askeleen, menettämättä figun järkälemäisyyttä. Ai niin, itse jalat (tassut, mitenlie sopii kuvailla) sopisi sitten liimata sopivasti, esim. torsosta katsottuna "suoraan" on hyvä asento.

Muuta en sitten tiedä, ellet ala radikaalimpaa konversiota tehdä...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”