Otsikon keksiminen oli vaikeaa
Eli olen tässä pitänyt taukoa figuilusta hyvän tovin, viime pelit ovat 4.ed puolelta niinkuin on figu kokoonpanokin. Nyt tekisi mieli jatkaa pelailua mutta armeijaa suunnitellessa menee sormi suuhun: tiedän mitä haluan, mutta toimiiko se ja miten se tehdään.
Shooty lista. Sen minä haluan.
Tässä mitä tällä hetkellä laatikosta löytyy
5th ed. BBB, 5th ed. SM codex ja 4th.ed(tai mikä onkaan painettu ilmeisesti -02) Daemonhunters codex (onko tästä uutta?)
1 teekkari, apo-teekkari
Marinet
21 Bolter + 1 boltterilla & chainswordilla (varmaan kaikki järkevät ihmiset antaa normi mosurina tätä peluuttaa)
3 Missile
2 HBoltter
2 PlasmaCannon
1 LasCannon
2 PlasmaGun
2 Flamer
1 MeltaGun
Kessut
3 PowerFist + BoltPistol
2 Chainsword + BoltPistol
2 Predatoria TL-Las + HB-sponsons
3 Töpö AssaultCannon + Missile (vaihtovaatteita löytyy mitä muovisessa boxissa mukana tulee)
1 Metallinen Venerable Töpö AssaultCannon + DCCW (Tälle ei pitäisi vaihto vaatetta olla mutta korjatkaa jos joku boxin sisällön muistaa)
5 Termostaattia(sisältää kessun) johon täytyy ostaa yksi normi jamppa lisää sillä kavereilla on tällä hetkellä 2 erikois asetta
IC:t
Chaplain normi armorissa, BoltPistol+Crozius
Librarian Termo armorissa, ForceWeapon+voimakkaanpsyykkisesti hohtava käsi
Chapter Master / Captain (eli myytiin vissiin nimellä Commander) Normi armor, StromBolter+LightningClaw (varustettiin kokoamisvaiheessa näyttämään viileältä)
Bitzeistä koottu heppu jolla punahehkuinen miekka, PlasmaPistol, ruumis dark angelilta (kaapu, normi armor), repun päällä koriste härpäke (iron halo?) ja toinen olkasuoja Commander boxista.
Tätä kaveria peluutin joskus Librarianina.
IC:eitten varustuksesta on annettu paljon anteeksi kunhan se on pelin alussa ollut selvä molemmille.
Villinä korttina laatikossa pyörii viiden GK terminaattorin ryhmä joka on esiintyny pöydällä lähinnä objektin muodossa
Niin ja jossain päin asuntoani lymyää kekeneräinen viiden Scoutin ryhmä joka tulee omistamaan snipuilla ja ohjuksella
Viimeksi kun olen pelaillut lista on sisältänyt 4töpöä(kaikki tai melkein kaikki venerable), 2 predaa, 2-3 X 5-6 Mariinin ryhmää jossa Heavy ja assault weapon ja terminator command squadin jota on johtanut kirjastotäti
Nyt uuteen edikkaan listaa suunnitelessa olen päässyt tähän asti
10 Marine
Missile, PlasmaGun, PowerFist
205pts
10 Marine
LasCannon, PlasmaGun, PowerFist
215pts
Jaetaan molemmat kahtia: toiseen Heavy ase, toiseen Plasma ja kessu
2xPredator
TL-Lascanon + HB-sponsons, ExtraArmor(tämän kannattavuutta olen miettinyt mutta laitoin nyt vielä)
145pts/kpl
Mutta siihen se idea sitten loppuukin varsinkin HQ:n valinta on osoittautunut vaikeaksi, toisaalta haluaisin ottaa Techmariinin että saisin mahd. monta töpöä kentälle (ne kun ovat mieluisimpia omistamistani napeista) mutta epäilen kaverin pätevyyttä (onko konversio säteettäjästä mihinkään?). Entäpä Termostaatit pitäiskö ne saada mahdutettua listalle?
Lähitaistelua olen karttanut enemmänkin sen takia että se vaatisi huomattavia lisähankintoja jotka eivät ihan helposti opiskelija budjetilla onnistu. Tiedän että jotain tarvitsee varmasti ostaa ennenkuin toimivan armeijan saa kokoon mutta yritän pitää ostokset minimissä.
Tästä tuli nyt vähän tälläinen viesti toivottavasti kuitenkin tarpeeksi selvä että joku edes tästä jotain osaa sanoa.
Edit: tähtäimessä siis 1,5k lista
SM: Takaisin tauolta
- Varjonkutoja
Re: SM: Takaisin tauolta
Kertokoon joku enemmän tietävä sitten lisää :) Itsellä kun on vain vastapuolen kokemuksia..Lok'har kirjoitti: Nyt uuteen edikkaan listaa suunnitelessa olen päässyt tähän asti
10 Marine
Missile, PlasmaGun, PowerFist
205pts
10 Marine
LasCannon, PlasmaGun, PowerFist
215pts
-Kaipa nuo troopit on ihan perus päteviä, eikai niistä oikein huonoja komboja pysty tehdäkkään...
2xPredator
TL-Lascanon + HB-sponsons, ExtraArmor(tämän kannattavuutta olen miettinyt mutta laitoin nyt vielä)
-Mietippä vielä uudelleen että mitä läski preda tekee hevibolter turreteilla? Nykyään kun tuo srt 5 on liikaa ollakseen defensive weapon (kannattaa katsoa jos sieltä jostain laatikonpohjalta löytyy se autocannoni tai las-turretit)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.