1/72 maastojen sopivuus FOW kanssa
1/72 maastojen sopivuus FOW kanssa
Moi,
Eli mitenkäs hyvin nuo 1/72 skaalan maastotuotteet sopisivat 15mm ukkojen kanssa? Luulisi ettei nyt kovin pahalta näyttäisi? Kokemuksia?
Eli mitenkäs hyvin nuo 1/72 skaalan maastotuotteet sopisivat 15mm ukkojen kanssa? Luulisi ettei nyt kovin pahalta näyttäisi? Kokemuksia?
Re: 1/72 maastojen sopivuus FOW kanssa
Kokemuksia ei ole, mutta ei todellakaan hirveän kaukaa heitä. Periaatteessahan FoWin maasto yms on likempänä luokkaa 1/100. Käsittääkseni juuri ajoneuvot yms. on skaalattu tuohon kokoon, ja itsekin rakennuksia yms. väsätessä ajattelen sentti per metri -periaatteella.
- Kez.
- Kez.
Life is hard, and then you reincarnate.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
Jos haluat vielä lähemmäs 1:100 skaalaa niin käytä HO-skaalan pienoisrautatiemaastoja, eli 1:87. Ne toimivat ihan hyvin 1:72:n kanssa ja varmasti paremmin 1
n kanssa kuin 1:72. Toki voit kokeilla myös N-skaalan rautatietavaraa, vaikka se on kyllä minun silmiin liian pientä 15 millisille. Sopii paremmin 10 millisille figuille.
Mutta jokaisen omasta silmästähän tuo on lopulta kiinni.
Mutta jokaisen omasta silmästähän tuo on lopulta kiinni.
Mietin vain, että jos ottaisin jotain FOW maastoa kauppaan. Pitää vielä tutkia, että mitä ja mistä :)
Tähän ketjuun päätin laittaa kun asia niin suuri ole että kokonaisen topicin sille aloittaisin. Eli vaikka Sperrverbändin maalaus ei ota edistyäkseen ollenkaan niin silti olen saanut päähäni jonkinmoisen pelipöydän väkertämisen FoW.iin. Mutta en siis missään ole vielä sellaista pöytää tavannut, joten en osaa sano sen koosta mitään ja siksi kysyisinkin teiltä minkä kokoinen tuon pöydän tuleman olisi?
Onko sellainen perinteinen 120cm x 120cm sopiva? Pitäisi jokatapauksessa neljästä tai useammasta palasta varmaan väkertää tilanpuutteen takia..
Kiitos -
Onko sellainen perinteinen 120cm x 120cm sopiva? Pitäisi jokatapauksessa neljästä tai useammasta palasta varmaan väkertää tilanpuutteen takia..
Kiitos -
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- Sotalammas
pöytä on perinteisen 180 x 120 cm. omasta mielestäni hyvä pohja pöydälle on käydä ostamassa rakentajan rautakaupasta finnfoam tai solimate eristelevyjä kaksi kappaletta(solimate mielestäni vähän parempaa koska siinä on valmiiksi textuuri pintaa). Sitten leikkaat levyt kahteen osaan joista saat juuri oikean kokoisen pöydän ja isompia pelejä varten jää vielä yksi varapalakin.Tai sitten siitä voi tehdä kukkulaa tai muuta korkeus eroa muulle osalle pöytää.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Loistavaa.. Juuri sopivasti autokin toiminnassa tämän viikon niin voi hakea levyt jo valmiiksi tulevaisuutta varten.
Kiitos -
Kiitos -
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson