Moi!
Oon tässä miettiny jos palais leegopelin pariin, edellistä edikkaa pelailin. Uusi on luettu mutta silti oon aika vanhassa edikassa (ne jää aina häiriköimää kunnes pelatessa oppii).
Tykkään örkkien (vai pitäskö sanoo orkkien?) figuista ja muustakin matskusta. Mitäs näillä olis sellast oikeesti kovaa kamaa? Haluaisin sellasen listan jossa on kaikkia kivoja juttuja muttei ihan saakelisti figuja (eli mitää infantry hordea ei oo tarkotus kasata).
Kertokaa ny mulle örkeistä :D.
Örkit
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Örkit
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Nykyinen codex tukee lähinnä näitä horde armeijoita, mutta esim. mopo nobit (Tai nobit nyt yleensä) saa suhteellisen tehokkaan pienellä figu määrällä. Samoin jos ei autot haittaa niin trukkien avulla saa tehtyä suhteellisen nopean ja tehokkaan armeijan.
Uusimmassa codexissa ei kyllä ole paljoakaan huonoja valintoja (looted tank), mutta ei yhtään sellaista millä todella ampuisi itseään jalkaan (boom gun).
Uusimmassa codexissa ei kyllä ole paljoakaan huonoja valintoja (looted tank), mutta ei yhtään sellaista millä todella ampuisi itseään jalkaan (boom gun).
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Örkit
Joo, jotain vehicle-mehustelua mä vähän ajattelinkin. Mut esimerkiks toi Lootas-posse vaikuttaa aika hyvältä, ne ampuu aika paljon kuitenkin.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.