Pistämpä tässä pitkästä aikaa kuvia figuureistani tänne. Olen tuolla pkp:n foorumien puolella pitänyt jonkin sortin blogia figuistani, mutta sen verran kuollut paikka se on että pitkälti se monologin puoleen kääntyy. Niimpä pistän tuotoksiani nytten tänne, että sais vähän palautettakin.
Niin kuin monet varmaan tietää, on IG ikuisuusprojekti, ja aina niitä vain jaksaa tehdä lisää. Pistimpä siis tulille kolmanne IG amrijani, Palladius 74th regimentin. Tarkoituksena ei ollut alkaa väsäämään ensisijaisesti peli armeijaa (tosin kyllä mä näillä paljon pelaan), vaan ihan regimenttiä, tosin ei missään täydessä vahvuudessa, mutta kuitenkin massoittain porukkaa, jotenkin fiksusti järjestäytyneenä.
Lähtkökohtana oli baretti päät, joita olin aikasemmin tilannut kilokaupalla, ilman täydellistä suunnitelmaa. Tavoitteet taiteellisesti eivät ole suuret, vaan perjaatteella "määrä korvaa laadun" mennään. Jos nyt pari sanaa väriteemasta sanoisin, niin tavoitteena oli tehdä jotain muuta, kuin sitä harmaamustaa puuroa, jota helposti alan tuottamaan. Eli jotain, joka olisi jo vähän kauemmaksikin näyttävän näköistä halusin tehdä.
Aloitin luonnollisesti perus massasta, sillä sitä pitää loppupelissä tuottaa paljon, ja jos tekee kaiken coolin spessumatskun eka pois alta, alkaisi varmasti maistumaan normi tyypit harvinaisen nopeasti puulta. Olen hahmoitellut tavotteita regimentin koostumiseen, mutta en nyt tässä vaiheessa ajatellut tarkemmin niitä julkaista, kun ovat sen verran kesken ja utopiset. Vähän voin kuitenkin valoittaa, että ainakin +100:sta henkilöstä koostuva perus infantry komppania olisi tarkoitus tehdä, ja jonkin sortin eliittikompaniaksi grenadier matskuu valkyrieillä. Pienen palan tankkirykmentistä ajattelin toteuttaa, keskuksena shadowsword tai pari.
No joo, niitä figuja vihdoinkin:
HUOM KLIKKAA KUVAA AVATAKSESI SEN UUTEEN IKKUNAAN KOKONAISENA
vahoi kuvia testimaalauksista väriteemaan harjotteluu varten:

Tämän hetkinen platoonan tilanne:

Isompia kuva tuosta valmiista sinkotiimistä:

Enemmän kuvia ennen veren lisäämistä. Niijoo btw lataajat ovat kiinni baseissa magneeteilla
Sitten vielä grenadiereista:

Semmosta. En nyt enempää jaksa tässä turista, kun ei kukaan varmaan jaksa lukeakkaan. Blogina tätä ajattelin pitää, ja päivityksiä tulee sitten uusiin viesteihini. Jos tulee.
Edit: Niinno noi kuvat vammaa tolleen. lisäsin linkit niihin, et klikkaamal saa avattuu sen.