"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb kings kysymyksiä

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Larssoni

Tomb kings kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

Terve vaan!
Minulle on jo pitkään ollut selvä että TK on mun toinen armeijani. Nyt minulle on tullut pieniä kysymyksiä tosta battallionista johon olen säästämäss rahnaa. Onko jokaisella battallionilla omat piset arvot esim. niin kuin battle of skull passin armyt on about 500p.?
Ja sitten olen miettinyt tällästä asiaa että millä värillä sitten joskus kandeis noi muumiot värjätä (kai armeijassa muumioita on?) normi skeletorithan on ihan hyvä malaa bleached bonella eikö niin?
Eipäs täs mitään muuta tällä hetkellä oo päätä vaivaamassa. Kunhan sais rahat kokoon niin sitten vaan marssimaan kauppaan ja ostelemaan battalionia.

Ja kertokaa jos viitsitte noista Ushabiteista vai mitä ne nyt oli.
- Tarviiko niiden rykmentti commandia
- millä värillä toi "iho" kandeis värjää
- ja kait eri näkösiis ushabitei voi sekotella keskenää
jullevi
Valvoja

Re: Tomb kings kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kaikki pataljoonat eivät tietenkään voi sisältää samaa pistemäärää, mutta useimmat sisältävät 400-600 pistettä. Pataljoonat on koottu enimmäkseen sen mukaan, mitä muovisia kittejä armeijalle on saatavilla. Tomb Kings pataljona sisältää noin 600 pistettä. Tähän kun lisää pakolliset characterit (tomb prince ja 1-2 liche priestiä), ollaan yli 800 pisteessä.

Muumioita ei ole saanut yksikköinä sitten vitosedikan. Charactereista Tomb King ja Tomb Prince ovat kuitenkin käytännössä muumioita. Ihonväriksi sopii esimerkiksi joku vaaleanruskea tai harmaa.

Ushabtit eivät saa command grouppia. Kaikki figut ovat pelissä samanlaisia, eli figun ulkonäöllä tai aseella ei ole merkitystä. Itse poimin ihan keräilymielessä yhden jokaista elukkaa ja aseoptiota eli yhteensä neljä figua. Ihonväri on kai hyvin pitkälti mielipidekysymys. Studion poikien Ushabtit taisivat olla iholtaan tummanharmaita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Larssoni

Niin eikös muuten skeletorit ole siis paras maalaa bleached bonella ja washaa sitten badab blackillä?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Larssoni kirjoitti:Niin eikös muuten skeletorit ole siis paras maalaa bleached bonella ja washaa sitten badab blackillä?
Ei jos haluaa loistavaa jälkeä, mutta jos ei välitä maalauspalkinnoista, niin tuolla saa hyvin nopeasti armeijan hyvän näköiseksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ei mustalla, vaan ennemmin Devlan mudilla tai Gryphonne sepialla. Jälkimmäinen saattaa olla sopivampi väri Khemri-skeletoneille. Vaikka Bleached bone on kenties eniten käyttämäni väri, itse en käytä sitä sellaisenaan luuosiin vaan pistän mielummin Skull whitea sekaan. Mutta tämä on vain minun tapani maalata, kokeilemalla löydät varmaan omaa silmääsi miellyttävän tyylin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nandros

Viesti Kirjoittaja Nandros »

TK armeija kirja sisältää kyllä ohjeet myös lurkkien maalailuun ruskeeta/inkkiä alle & päälle ja valkosta päälle ja wot noin suurin piirtein.
Yleisesti sanoisin että jos ei mitään hienoa jälkeä halua niin lurkit on varmaan helpoin armeija ikinä mitä maalaamiseen tulee.
Larssoni

jullevi kirjoitti: Jälkimmäinen saattaa olla sopivampi väri Khemri-skeletoneille. .
Mitä ovat Khemri soturit?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Larssoni kirjoitti:
jullevi kirjoitti: Jälkimmäinen saattaa olla sopivampi väri Khemri-skeletoneille. .
Mitä ovat Khemri soturit?
TK:n kansallisuus. Ovat entisiä Khemrin asukkaita, jotka nyt nousi kuolleista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”