"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hiisille vastapaino.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Olrag

Hiisille vastapaino.

Viesti Kirjoittaja Olrag »

Olen nyt keräillyt goblineita viis vuotta ja haluaisin alkaa keräileen armeijaa, joka olisi täydellinen goblineiden vastakohta. Jokin armeija, joka ei olisi yhtä arvaamaton, kuin goblinit. Ei mitään massa-armeijaa, vaan vähän eliitti-sotureita.

750 pisteen armeijaa oon miettiny..
I luve you aster-rucks and if... hic.. any romans starts bashhrrn your head i''lll.. i'll feed 'em mash potaters and lliilllaauurrgh
Waterfall Dragon

Re: Hiisille vastapaino.

Viesti Kirjoittaja Waterfall Dragon »

Olrag kirjoitti:Olen nyt keräillyt goblineita viis vuotta ja haluaisin alkaa keräileen armeijaa, joka olisi täydellinen goblineiden vastakohta. Jokin armeija, joka ei olisi yhtä arvaamaton, kuin goblinit. Ei mitään massa-armeijaa, vaan vähän eliitti-sotureita.

Welffit, Helffit, Delffit, demonit.
Ainaki nuo tulee mieleen. En nyt ala pitämään esitystä näiden hyvistä ja huonoista puolista
Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä =)
Welfs W/D/L/:
- WoC 1/1/1/
- Delf 0/2/0/
- Helf 3/1/1
- Brit 0/0/1
- Welf 1/0/0
- Ogre 0/0/2
- DoC 1/0/2
- TK 1/0/0
- Lizzut 1/0/0
- Empire 3/0/2
- VC 1/0/2
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Waterfall Dragon kirjoitti:
Olrag kirjoitti:Olen nyt keräillyt goblineita viis vuotta ja haluaisin alkaa keräileen armeijaa, joka olisi täydellinen goblineiden vastakohta. Jokin armeija, joka ei olisi yhtä arvaamaton, kuin goblinit. Ei mitään massa-armeijaa, vaan vähän eliitti-sotureita.

Welffit, Helffit, Delffit, demonit.
Ainaki nuo tulee mieleen. En nyt ala pitämään esitystä näiden hyvistä ja huonoista puolista
Welffit ei oikein sovi, sillä ne ei nyt niin eliittijengi kuitenkaan ole (Paljon "halpaa" jengiä."
Kuitenkin muut mainitut käy tosi hyvin, mutta listaan pitää lisätä myös WoC. Noista ehkä Demonit on paras kriteereihin, sillä se on tosiaankin erittäin pieni jengi kovia jannuja, ja ItPin takia ovat hyvin varmoja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Waterfall Dragon

Viesti Kirjoittaja Waterfall Dragon »

Wocin aioin laittaa mutta tuli marauderit mieleen (halpaa ja massa jengiä) (ja welffeistä että, jos 12 pistettä on halvin nappi hinta niin sitten... ja kyllä ne coretkin melko eliittiä on)
Toisaalta demonitkaan eivät ihan arvaamattomia ole, kun on se jännä unstable juttu vai luinko army bookin väärin?

Olragille: Lisäehdot voisi auttaa
Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä =)
Welfs W/D/L/:
- WoC 1/1/1/
- Delf 0/2/0/
- Helf 3/1/1
- Brit 0/0/1
- Welf 1/0/0
- Ogre 0/0/2
- DoC 1/0/2
- TK 1/0/0
- Lizzut 1/0/0
- Empire 3/0/2
- VC 1/0/2
Olrag

Tutkin nuita delffejä ja ne vaikutti ihan kivoilta... Mitä kannattais hankkia 750 pts armeijaan?
I luve you aster-rucks and if... hic.. any romans starts bashhrrn your head i''lll.. i'll feed 'em mash potaters and lliilllaauurrgh
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Olrag kirjoitti:Tutkin nuita delffejä ja ne vaikutti ihan kivoilta... Mitä kannattais hankkia 750 pts armeijaan?
Riippuu minkälaisen jengin ajattelit tehdä. Apuvan, vai lähistelevän. Nopean, vai hitaan. Jalkaväki, vai ratsuväki.
Kuitenkin tutki ihmisten armeijalistoja ja saat selville mitä yksiköitä tavataan käyttää delffeillä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Olrag

Joo, kattelin viel lisää nuita delffejä ja myös helffejä, mut alko molemmat ärsyttään. Taidanpa jatkaa goblin-linjalla.

Kiitos vastauksista!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”