"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Torstain liigasta

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Samsson
Valvoja

Torstain liigasta

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Huutavaa pulaa oli threadistä joka käsittelee torstain liigaa, joten tein sellaisen.

Eka info: huomenna (2.4) avataan ovet liigaan poikkeavasti lähemmäs kello 18 vasta, joten pukeutukaa lämpimästi ettei tule vilu kun odotatte avainta. Minulla on lääkärin kanssa tapaaminen aina klo 17:45 asti, jolloin tulen suoraan liigaan.
Huomiseen!
Samsson
Valvoja

Re: Torstain liigasta

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Nyt on pakko heittää vähän negatiivista palautetta tän päivän 40k-liigan kävijöille.

[vinetys]
Sen jälkeen kun kaikki olivat lähteneet, jouduin jäämään yli 30min kantamaan KAIKKI viisi pöytää maastoineen takaisin varastohuoneeseen. En sitten tiedä mitä eroa on FaBa pelaajissa ja 40k pelaajissa, mutta ymmärtääkseni joka ikinen kantaa/auttaa pöytien poisviemisessä maanantaisin. Miksei tämä toimi torstaisin?
Jotkut ovat itkeneet että "en minä maksa maastojen kantamisesta" mutta ymmärtäkää tämä ettette maksa pöytien kantamisesta vaan vuokrasta, eli mahdollisuudesta käydä tällaisessa yhteisessä paikassa. Ymmärrän sen että uuden kasvot eivät ymmärtäneet auttaa, mutta "vanhat parrat" olisivat voineet näyttää mallia ja auttaneet maastojen kanssa.
Toinen ongelma on roskan kertyminen nurkkiin ja pöydille. Laseja, paperinpalaisia sekä tyhjiä pulloja piti tänään taas kerätä. Viekää omat roskat edes roskakoriin!
Pahin ei nyt ole se että jouduin tämän tekemään tänään (kipeällä polvella vielä), koska minä olen sen verran martyyri että teen töitä käskettyä kunhan saan jälkeenpäin vähän itkeä asiasta, mutta tämä on varmin tapa varmistaa ettei tulevaisuudessa löyty niitä liigavetääjiä. Eteenkin jos nyt saan sen työpaikan Siljalla, niin olen joka toinen viikko poissa ja joudutte löytämään toisen täyttämään sen toisen torstain.

Eli ensi torstaista lähtien pyydän että jokainen edes korjaa omat maastot laatikoihin ja mielellään vievät ylöskin. Tämä on (kaikkien osalta) kuitenkin vaapaehtoistöitä.
[/vinetys]

Kiitos uudelle vastustajalle. Harvemmin kukaan on viennyt minulta melkein kaikki Kill Pointit menettämättä mitään itse, joten nöyrryn ja kumarrun hyvästä pelistä. Toivottavasti pääsette ensi viikolla tulemaan vähän aikasemmin, koska pelit kuitenkin alkavat klo 18:00, joten on suotavaa olla ajoissa paikalla.

/Eriksson
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”