Ideana olisi tehdä jollain tapaa kiva lista pelata miltä löytyisi potentiaalia jopa voittamiseenkin. Kerhopelailuun lista on tarkoitettu eli ei voi ikinä tietää mitä scheissee sieltä tulee vastaan, mutta voin sen sanoa että marineita kohtuu paljon.
Chaos sorcerer
-terminator armour, MoN, Wind of Chaos (en ota warptimea, sillä se on erittäin tylsä ppower)
=165pts, mielestäni kohtuu halpa ja saan hyvän syyn konvertoida termis sorsan
6 Terminators
-IoN
-2 champions with chainfists
-1 power fist
-1 reaper autocannon
=305pts, jos nyt jaksoin oikein laskea. Sorsa joinii näihin ja koko klöntti deep strikettää varmaan kuolemaan.
7Plague marines
-2 Plasma guns
-aspiring champion with fist =231pts
7Plague marines
-2 Plasma guns
7Plague marines
-2 Plasma guns
3 Rhinoa, jokaisella Daemonic possession = 3x 55 = 165pts
10 Raptors
-IoN
-Aspiring champion with 2 lightning claws
-Melta gun and flamer
=305pts
6 bikers
-IoN
-2 meltaguns
-aspa with fist
= 308
Total: 1941 -> 59pts vapaana, mitäs sillä saisikaan?
Palailua 40K:n puolelle (chaos, nurgle)
Palailua 40K:n puolelle (chaos, nurgle)
Viimeksi muokannut abcdefg, Pe 03.04.2009 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2
Re: Palailua 40K:n puolelle (chaos, nurgle)
Termiksesi eivät mahdu lantikaan ;) .
Miksi Rhinoilla on Possession? Eivät ne hyödy siitä mitään. Itse säästäisin pisteet enkä ottaisi edes extroja. Ei ole itselleni ainakaan tullut vastaan pahemmin tilanteita joissa olisivat niitä(kään)tarvinneet.
Listaa voisi vähän monipuolistaa antamalla osalle Plague Marineista Meltat, ehkä jopa Flamerit jos hurjaksi heittäytyy. Omissa peleissäni nimenomaan meltaryhmät ovat toimineet parhaiten, eivätkä flamerit ole myöskään pettäneet. Alkaa marineitakin kiinnostaa kun fleikoista ja pistooleista tulee 18 hittiä ja charge päälle.
Yleisesti ihan siisti ja munakas lista, ei hirveän kaukana siitä mitä itse olen rakentelemassa (proxyttelyvaiheessa).
Miksi Rhinoilla on Possession? Eivät ne hyödy siitä mitään. Itse säästäisin pisteet enkä ottaisi edes extroja. Ei ole itselleni ainakaan tullut vastaan pahemmin tilanteita joissa olisivat niitä(kään)tarvinneet.
Listaa voisi vähän monipuolistaa antamalla osalle Plague Marineista Meltat, ehkä jopa Flamerit jos hurjaksi heittäytyy. Omissa peleissäni nimenomaan meltaryhmät ovat toimineet parhaiten, eivätkä flamerit ole myöskään pettäneet. Alkaa marineitakin kiinnostaa kun fleikoista ja pistooleista tulee 18 hittiä ja charge päälle.
Yleisesti ihan siisti ja munakas lista, ei hirveän kaukana siitä mitä itse olen rakentelemassa (proxyttelyvaiheessa).
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
No perkele, ois pitäny muistaa että siihen satiais lantikkaan ei mahdu kuin 10(5) ukkoa... Mietin hetkosen ja laitan sitten muokattua kamaa tulemaan. FU lantikka.
MUOKATTU
possessioneista on ollut minulle hyötyä, muuten en pääsisi meleeseen xD
MUOKATTU
possessioneista on ollut minulle hyötyä, muuten en pääsisi meleeseen xD
2
Eikö extrat hoitaisi tämän vähän halvemmalla?Lind The ChessMaster kirjoitti:possessioneista on ollut minulle hyötyä, muuten en pääsisi meleeseen xD
Chicken and corn!
Eikös crew shaken vaikuttanut muutenkin kuin vain siten ettei kone saa ampua?
2
- Air Defence
No joo, matkustajat eivät saa ampua ajoneuvosta seuraavalla vuorolla, mutta jos ulostautuvat, niin ei ongelmaa.Lind The ChessMaster kirjoitti:Eikös crew shaken vaikuttanut muutenkin kuin vain siten ettei kone saa ampua?
Ps. kerran olen nähnyt slaanesh -teemaisen predan hirveellä dildolla. Innolla odotankin minkälaisen arsevirityksen nurglen possessoimat rihnot saa.