"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaoksen demonit etelästä GT 1,5k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
samppuliini

Kaaoksen demonit etelästä GT 1,5k

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Elikkä tälläisellä pitäisi huomenna lähteä sotimaan =) Koko armeija on vielä basettamatta ja yksi Grinderi kesken, mutta maalaus yritys on kova... Mitäs mieltä olette? Mitä vastaan ongelmia? Bolteista noilla horroreilla en olisi varma sillä paljon dakkaa lähtee poies infantryn tappamisesta. Turneen jälkeen voin pistää raporttia miten meni ja toivotaan että nuo toiset flamerit jotka värkkäsin eilen menee läpi :)

Herald of tzeenth:
-chariot
-master of sorcery
-bolt of tzeenth
yht:100pts

Herald of tzeenth:
-chariot
-master of sorcery
-bolt of tzeenth
yht:100pts

3xFlamer 105pts

3xFlamer 105pts

Daemon prince:
-mark of tzeenth
-gaze of gods
-bolt of tzeenth
yht:160pts

9xPink horror
-changeling
-bolt
yht:168pts

8xPink horror:
-bolt of tzeenth 146pts

8xPink horror:
-bolt of tzeenth 146pts

8xPink horror:
-bolt of tzeenth 146pts

Soul grinder:
-phlegm

Soul grinder:
-phlegm

yht:1496pts
Viimeksi muokannut samppuliini, Pe 03.04.2009 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Deetwo

Re: Kaaoksen demonit etelästä GT 1,5k

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ohoh. Kaksi demonipelaajaa yhdessä turnauksessa. Kumma juttu :D (toivottavasti ei jouduta vastakkain.. :D )
Ensinnäkin, oikea kirjoitusmuoto on Tzeentch.. :)

Lähisvoimaa tästä listasta puuttuu pahasti, itse pelaan samoin aika TZ pohjaista listaa mutta varmalla kokemuksella voi sanoa että jonkin verran niitä lähisyksiköitä on pakko ottaa. Enpä tosin tiedä miten paljon enää tässä vaiheessa voi asialle tehdä.
Greater demonia tuohon oikeastaan vähän kaipailisi. Heraldeilta ja prinssiltä uupuu We Are Legion, joka on täysin vertaansa vailla hyödyllisyydessä koska sen kanssa voi pistää gazen jalkaväkeen ja boltin vehicleen esim.
Yhtenä vinkkinä sellainen että laita tuolta viiden ryhmältä boltti changelingin ryhmälle, nosta horrorit 8 modeliin ja laita we are legionit heraldeille.

Ampumakilvassa varmaan pärjää ihan hyvin, mutta blastiaseet ja lähikseen joutuminen tulee tekemään erittäin kipeätä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Abaddon71

Viesti Kirjoittaja Abaddon71 »

Nimenomaan, Greater Daemon on tähän listaan miltei pakollinen. Vaihda myöskin Heraldien Charrut niihin Disceihin(ei ole coddua tässä lähellä, joten oliko vielä Disc?), jotta saa vähän privaattia ja pääsee ampumaan paremmin. Itse en myöskään jaksaisi katsella pelkkiä Pink Horroreita kentällä, voisit ihan hyvin vaihtaa parit squadit 'Netteihin, ellei Tzeentch ole ihan must.
Mutta hienoa, että jotkut edes käyttävät Changelingia! Itsellä se ei ole mitään ihmeitä vielä aikaiseksi saanut, mutta se on yllättävän hauska charru ja vielä hemmetin halpakin.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Joo no tzeentch sitten... :) tämän olen jonkun takia oppinut kirjottamaan väärin, mutta ei siitä sen enempää.

Onhan tuolla lähiksessä pärjääviä Grinderit ja Dp, tosin tosiaan Greater demonia tarvittaisiin, ehkä tämän saisin Turkuun mennessä hankittua. Figuja ei löydy lisä horroreihin huomiseksi :s Ihan mukavasti ainakin itsellä toimineet tuollain, paitsi yleensä ilman bolttia. Ne kovat lähis yksiköt ammutaan palasiksi ainakin toivottavasti :D Ihan kivasti noi horrorit pystyy jumittamaan pienellä tuurilla jotain kovempiakin paloja invun ansiosta. Perhana codeksia en saa kuin vasta huomiseksi, joten voisiko joku ystävällisesti kertoa we are legionin pisteet... Joo sori vaan sotavasaran säännöt, hätätilanne ;) Pari bolttia voisi vaihtaa tuoksi taidoksi.

Discejä on nyt vähä lähteä enään kaupasta hakemaan kun huomenissa olis pelit. Noi chariotit kestää ihan kivasti, mutta viime pelissä kyllä 3 rapid rangella olevaa boltteria kaatoivat yhen heraldin :) Otti vähäsen päähän. Horrorit on kivan värikkäitä, just tollassiita sekomielisiäkyberolioitawarpista. Changeling on pakollinen jos horroreja löytyy. 5p siitä että vihollinen ei ehkä saa ampua? KYLLÄ KIITOS.

EDITT; Kannattaisiko sulattaa tuo 5 horrorin ryhmä noihin isompiin? Kyllä varmaan :D Tehdäänpä niin. Ja niin onko tohon changelingiin saatu mitään virallista tietoa? Reiluna kaverina varmaan käytän sitä kerran vaan jos ei varmaa tietoa tule.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Joo siis nimenomaan sitä yritin sanoa että 4 horroria isompiin ryhmiin ja viides we are legioneiksi. Jäi vain lause vähän kesken. Siitä onkin sitten helppoa laskea hinta (listan ylimääräiset 4 pinnaa + 1 horror), kun sulla on kerran horroreiden pistemäärät jo tiedossa ;) älä sentään boltteja ota pois, riittää pisteet niidenkin kanssa kun sen yhden horrorin poistaa.

Ei ole virallista infoa changelingista, ajattelin kanssa käyttää vain kerran vuorossa niin ei tarvitse kummemmin sitten pähkäillä sitä. Voi olla että käyn kyllä tuomareilta kysymässä mitä mieltä ovat. Tai voihan sitä kahdenkin voimilla käydä :)
Pitäisin itsekkin chariotit, jetbike-liikkeestä on huomattavan paljon hyötyä.
Mutta hienoa, että jotkut edes käyttävät Changelingia! Itsellä se ei ole mitään ihmeitä vielä aikaiseksi saanut, mutta se on yllättävän hauska charru ja vielä hemmetin halpakin.
Hintaansa nähden varmaan pelin kovin special character :) Harvoin se mitään tekee, mutta potentiaalia on ja kun vastustajakin sen tietää niin aina parempi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”