Eli tarkoituksena oli tehdä toimiva ja tehokas lista.
Characters(979p)
Prince 621p
-star dragon
-halberd
-vambraces of defence
-armor of Caledor
-amulet of light
Perus lohariprinssi.
Noble 218p
-bsb
-battle banner
-lance
-shield
-dragin armor
-barded steed
Menee luultavasti prinsessojen mukana.
Mage 140p
-2x dispell scrolls
Rullakuski.
Core(381p)
16 spearman 169p
-fc
18 spearman 212p
-fc
-lion standard
Olisin mielelläni ottanut molemmat ryhmät 18 kokoisiksi, mutta mistä pisteet?
Special(540p)
7 sword masters 105p
7 sword masters 105p
Detuiksi speareille.
5 dragon princes 160p
-musician
tiranoc chariot 85p
tiranoc chariot 85p
Mitäs näistä. Lyövät kovaa ja nopeasti.
Rare(100p)
great eagle 50p
great eagle 50p
hakevat sotakoneita ja blokkaavat marssimista.
Total: 2000p
Speareja en vaihda archereihin, enkä chariotteja toiseen prinsessa ryhmään, vaikka se pelitehollisesti viisasta olisikin.
High Elves 2000pts
High Elves 2000pts
-Sir we are completely surrounded
-Excellent that means we can attack in every direction!!
-Excellent that means we can attack in every direction!!
Re: High Elves 2000pts
No aika lailla peruskauraa.
Prinssi on näköjään ihan sama kuin WDn flying tacticasta revittu "hunter". Itse en olisi jäämässä combattiin useammaksi vuoroksi (enkä ainakaan anna vihun chargettaa) joten itse kallistuisin tuohon lanceen, mutta miten sen nyt vain haluaa.
Battle Banner <3
Taika puolella sinua tullaan kyllä uunottamaan ihan 6-0. Sinulla on 3 DD ja 2 Scrollia mikä meinaa sitä että vastustajan yksi lord levelinen taikuri ja 2 lv2 taikuria taikovat armeijasi luukusta alas. Tietenkin jos osaat luottaa siihen ettei heavy magiaa tule vastaan niin kaipa tuo välttää. Itse en uskalla lähteä kokeilemaan...
Revit ne kaksi spearelffii vaikka radikaalisti vaihtamalla battle banner (</3) toiseen maagiin ja ottamalla ylijääneet pisteet käyttöön...
Itse en koskaan uskalla käyttää noin pieniä SM yksiköitä, kun aina joku heittää niihin magic missilen tai handgunnerit kukkulalla ampuu aina kun mahis. Jos terrain sallii ja pelisilmää on (ja vastustajalla ei ole 30 handgunneria) niin kaipa niillä voi pelaa.
Lohikäärme prinsessa, Tiranocit ja Kutkat ovatkin sitten juuri sitä mitä helffi-pelaajalta voikin odottaa
Tuossapa oma kantani. Toivottavasti oli apua
Prinssi on näköjään ihan sama kuin WDn flying tacticasta revittu "hunter". Itse en olisi jäämässä combattiin useammaksi vuoroksi (enkä ainakaan anna vihun chargettaa) joten itse kallistuisin tuohon lanceen, mutta miten sen nyt vain haluaa.
Battle Banner <3
Taika puolella sinua tullaan kyllä uunottamaan ihan 6-0. Sinulla on 3 DD ja 2 Scrollia mikä meinaa sitä että vastustajan yksi lord levelinen taikuri ja 2 lv2 taikuria taikovat armeijasi luukusta alas. Tietenkin jos osaat luottaa siihen ettei heavy magiaa tule vastaan niin kaipa tuo välttää. Itse en uskalla lähteä kokeilemaan...
Revit ne kaksi spearelffii vaikka radikaalisti vaihtamalla battle banner (</3) toiseen maagiin ja ottamalla ylijääneet pisteet käyttöön...
Itse en koskaan uskalla käyttää noin pieniä SM yksiköitä, kun aina joku heittää niihin magic missilen tai handgunnerit kukkulalla ampuu aina kun mahis. Jos terrain sallii ja pelisilmää on (ja vastustajalla ei ole 30 handgunneria) niin kaipa niillä voi pelaa.
Lohikäärme prinsessa, Tiranocit ja Kutkat ovatkin sitten juuri sitä mitä helffi-pelaajalta voikin odottaa
Tuossapa oma kantani. Toivottavasti oli apua
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."